سردار امیرعلی حاجی‌زاده امروز در آئین تجلیل از نقش مردم دزفول در هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: توجه به برنامه‎‌های دفاعی و موشکی کشور جدی گرفته می‌شود و طرح‌های مختلفی در این زمینه با هدف تقویت توان نظامی ما اجرا می‌شود.

 

وی افزود: یکی از این برنامه‌ها ساخت موشک بالستیک زمین به زمین با نام دزفول است که پس از طراحی و بهره‌برداری از آن، مرحله تولید انبوه این موشک در کشور آغاز می‌شود.
 

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: دشمن بعثی در 8 سال دفاع مقدس با حمایت کشورهای غربی سعی بر تضعیف کشور داشت ولی ایران اسلامی در تمام عرصه‌ها با هدف حمایت از انقلاب و کشور وارد عمل شدند و امروز نیز مطابق با همین روحیه اقدام و عمل می‌کنند.
 

وی گفت: نقش مردم دزفول در هشت سال دفاع مقدس ویژه و خاص بوده و ما باید بدانیم که اگر مردم دزفول و خوزستان نبودند بسیاری از شهرهای کشور اشغال شده بود.
 

سردار حاجی‌زاده بیان کرد: ایران اسلامی در اوج آمادگی نظامی و داخلی خود قرار دارد و کشور در حوزه دفاعی و نظامی به خودکفایی رسیده و پیشرفت‌های مهمی در این عرصه به ارمغان آمده است.
 

وی عنوان کرد: امروز با تکیه بر جوانان و  روحیه ملی خود در عرصه ساخت انواع تجهیزات نظامی و دفاعی شاهد پیشرفت گسترده‌ای هستیم و ما در این عرصه مسیر خود را ادامه می‌دهیم.

 

منبع» خبرگزاری گیتا