مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: آمار دقیق کشته‌های حادثه خروج قطار طبس - یزد از ریل پس از تایید پزشکی قانونی اعلام میشود، اما باید گفت تا این لحظه طبق آخرین اخبار از محل حادثه،  ۱۰ فوتی و ۱۰ مصدوم بدحال گزارش شده است.

 

سید ابوالحسن میرجلیلی اظهار کرد: بلافاصله پس از اعلام حادثه خروج قطار طبس - یزد از ریل و با دستور استاندار کلیه تجهیزات اعزام شدند.

 

وی با بیان اینکه تا این لحظه حدود ۷ دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شده‌اند و ۱۲ دستگاه آمبولانس نیز در مسیر هستند، افزود: دو دستگاه اتوبوس آمبولانس در مسیر حادثه بوده تا کار امدادرسانی تسریع شود.

 

میرجلیلی ادامه داد: با دستور استاندار سه فروند بالگرد از استان خراسان جنوبی، خراسان رضوی و یزد به محل حادثه اعزام شدند تا امدادرسانی تسریع شود.

 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه برای افرادی که سالم هستند قطاری پیش بینی شده تا با آن به شهر مقصد یعنی یزد اعزام شوند، تصریح کرد: استاندار خراسان جنوبی در مسیر اعزام به محل حادثه هستند.

 

میرجلیلی یادآور شد: مصدومان در حال انتقال به بیمارستان طبس هستند و تعداد کشته‌ها قابل تغییر بوده و ممکن است افزایش یابد که آخرین اطلاعات طی ساعات آتی در اختیار مردم قرار داده خواهد شد.

 

انتهای پیام/