رئیس ائتلاف الفتح عراق با اشاره به عملیات موفق «طوفان الاقصی» توسط نیروهای مقاومت فلسطینی علیه رژیم صهیونیستی گفت: ما با اراده، عزم و حمایت حضرت امام خمینی رحمت الله علیه در نبرد با این رژیم جنایتکار رو به زوال به پیروزی رسیده‌ایم.

به گزارش گیتا به نقل از شبکه الغدیر عراق، «هادی العامری» امروز در سخنانی به مناسبت موفقیت نیروهای مقاومت فلسطینی در اجرای عملیات «طوفان الاقصی» که جهانیان را به حیرت واداشته است، افزود: همه رهبران عرب مساله فلسطین را رها کردند و تنها انقلاب اسلامی ایران و گروه های مقاومت با آن باقی ماندند.

وی افزود: حمایت حضرت امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی از آرمان فلسطین نقش مهمی داشتند و ما با اراده، عزم و حمایت بنیانگذار انقلاب اسلامی در نبرد با رژیم جنایتکار صهیونیستی در حال نابودی، پیروز شدیم.

رئیس ائتلاف الفتح عراق اضافه کرد: امروز اراده مردم فلسطین پیروز شده است و آرمان فلسطین به آرزوی دوستداران اهل بیت (ع) و مراجع تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه با افتخار می گوییم که مردم فلسطین به پیروزی بزرگی بر دشمن صهیونیستی دست یافته است، اظهار داشت: هیچ کس فکر نمی کرد فلسطین به این پیروزی بزرگ بر رژیم صهیونیستی دست یابد و اطلاعات رژیم غاصب اسرائیل را ناکار آمد کند.


** اگر واتشنگتن در مساله فلسطین دخالت کند بدون تردید مواضع آمریکایی ها  را هدف قرار می دهیم 

رئیس ائتلاف الفتح عراق با اشاره به تحرکات اخیر آمریکایی برای حمایت لجستیکی از رژیم صهیونیستی، واشنگتن را تهدید کرد و گفت: اگر آمریکا در فلسطین مداخله کند، ما هم مداخله خواهیم کرد و در هدف قرار دادن مواضع آمریکایی ها تردید نخواهیم کرد.

وی با بیان اینکه مساله فلسطین موضوع مورد اتفاق همه گروه های مقاومت است، افزود: ما عراقی ها و فرزندان انقلاب باید با تمام توان از مساله فلسطین حمایت کنیم.

العامری با اشاره به اینکه به یاری خدا پرچم های آزادی فلسطین از عراق به اهتزاز درخواهد آمد، افزود:  ما باید برای دفاع از آرمان مشروع فلسطین آماده باشیم.  

وی افزود: موضع ما در مورد حمایت از آرمان فلسطین روشن است زیرا مردم فلسطین مظلوم هستند.

به گزارش گیتا، رزمندگان مقاومت فلسطین از صبح شنبه عملیات همه جانبه و بی نظیر خود با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کرده‌اند؛ عملیاتی که در عمر ۷۵ ساله اشغالگران غاصب نظیر نداشته و تا این ساعت ۱۰۰۰ کشته روی دست صهیونیست ها باقی گذاشته است.

روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت، شمار صهیونیست های به اسارت درآمده توسط رزمندگان حماس را بیش از ۱۵۰ نفر اعلام کرده که باید شمار ۳۰ صهیونیست اسیر شده توسط جهاد اسلامی و اسارت دهها صهیونیست دیگر توسط گروه های مختلف و حتی مردم عادی فلسطین را به آن افزود و این در حالی است که ۷۵۰ صهیونیست نیز مفقودالاثر هستند.

در مقابل، رژیم صهیونیستی که از مقابله با رزمندگان فلسطینی مستاصل شده، اقدام به بمباران مناطق مسکونی غزه کرده که تا این ساعت به شهادت ۵۰۰ غیرنظامی فلسطینی از جمله ۷۸ کودک و ۴۱ زن و ۲ هزار و ۳۰۰ زخمی منجر شده است.

انتهای خبر/