جستجو:
مطابق رساله دکترای میلاد منصوری در سال 1399: بریکس اقتصاد جهانی را عوض می‌کند، قدرت های نوظهور اقتصادی(بریکس)؛ تسلط دلار آمریکا در تجارت نفت و گاز و دیگر تجارت های جهانی را با تغییر به ارزهای دیگر به چالش خواهند کشید.
دکتر میلاد منصوری؛ اهداف نظام سرمایه داری (وابستگی یکجانبه) آمریکایی: برای وابسته کردن حکومت ها به نظام آمریکایی، با هر ابزاری مثل رسانه(رفاه دروغین و آزادی دروغین) و... نفرت اجتماعی نسبت به حکومت ها را پدید میآورند و عده ای حکومتی را در رقابت فساد سیاسی و اقتصادی دچار میکنند، نتیجتا حکومت ها برای بقا، چاره ای جز وابستگی به نظام آمریکایی نداشته باشند.
دکتر میلاد منصوری: (نظام جمهوری اسلامی؛ جوانان را به کمال و سعادت دعوت میکند، ولیکن نظام ایالات متحده آمریکا برای مخفی نگه داشتن فساد در داخل حکومت اش؛ جوانانش را با کاباره و مشروب خواری و مستی سرگرم می کند/ بیس اعتراضات در ایران فقط اقتصادی است، که این معضل و مشکل جدی اقتصادی ایران فقط از جانب امریکا بوده.
امروزه در ایران عده ای از مردم که بسیار قلیل هستند؛ ولنگاری امور اداری و همچنین ولنگاری فحشا و لخت بودن و مشروب خواری و مستی و اعتیاد و کاباره را با آزادی اشتباه دریافت کرده اند.
دکتر میلاد منصوری: پارلمانی قوی با ایجاد فرصت به جوانان نخبه، با انگیزه، انقلابی، برآمده از بطن جامعه، نظام یک دست و حضور افراد تکراری در مجلس آینده، سم مهلکی برای نظام است. برای شکوفایی در گام های چشم انداز توسعه، نیازمند پارلمانی قوی هستیم، اجازه و ایجاد فرصت برای بروز استعدادهای ملی، و نه تکرار افراد تکراری که سبب نزول می شوند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: پدران، مادران و همسران شهدا، گنجیه بی‌نظیر خاطرات شهیدان قهرمان هستند. رفتار قهرمانانۀ شهیدان (برجستگی‌های اخلاقی، سبک زندگی و تحولات زندگی آنان) برای جامعه به‌خصوص نوجوانان و جوانان الگوساز است.
رهبر معظم انقلاب در دیدار رئیس و نمایندگان مجلس خبرگان تاکید کردند: بنیه قویِ مردمی نظام، ثروتی ملی است که خداوند با آن، حجت را بر علما و همه مسئولان نظام تمام کرده است.
تعداد : 75     صفحه 2 از 9     صفحه قبلی1    3    4    5    6    7    8    9       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا