جستجو:
دکتر میلاد منصوری: پارلمانی قوی با ایجاد فرصت به جوانان نخبه، با انگیزه، انقلابی، برآمده از بطن جامعه، نظام یک دست و حضور افراد تکراری در مجلس آینده، سم مهلکی برای نظام است. برای شکوفایی در گام های چشم انداز توسعه، نیازمند پارلمانی قوی هستیم، اجازه و ایجاد فرصت برای بروز استعدادهای ملی، و نه تکرار افراد تکراری که سبب نزول می شوند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: پدران، مادران و همسران شهدا، گنجیه بی‌نظیر خاطرات شهیدان قهرمان هستند. رفتار قهرمانانۀ شهیدان (برجستگی‌های اخلاقی، سبک زندگی و تحولات زندگی آنان) برای جامعه به‌خصوص نوجوانان و جوانان الگوساز است.
رهبر معظم انقلاب در دیدار رئیس و نمایندگان مجلس خبرگان تاکید کردند: بنیه قویِ مردمی نظام، ثروتی ملی است که خداوند با آن، حجت را بر علما و همه مسئولان نظام تمام کرده است.
حمایت از گروهک منافقین: نقشه جدید آمریکایی ها برای حراج منابع و تجزیه ایران اسلامی، گربه محض رضای خدا موش نمیگیرد
تاکید رهبر انقلاب بر رصد دائم تغییرات فرهنگی؛ بازسازی انقلابی فرهنگ جامعه. با مهندسی فرهنگی، گزاره های غلط در فضای جامعه را باید شناخت و اصلاح کرد.
دکتر میلاد منصوری: یکی از ملزومات دولت قوی و مردم سالار، اقتصاد قوی است، دولتی که منابع ثروت را با رعایت اصول مردم سالاری در اختیار نداشته باشد، فشل و ضعیف می ماند و نتیجتا نارضایتی عمومی ازدیاد می شود.
عدم توسعه فرهنگی، آثار مخرب و القاء یأس و ناامیدی به جامعه در نسل امروز و فردای کشور توسط شخصیت های غیر متخصص چیست؟
تاکید رهبر انقلاب در دیدار با مردم اصفهان: امید سوزی، شاخص ایران ستیزی، مشکل استکبار پیشرفت جمهوری اسلامی است
تعداد : 78     صفحه 3 از 9     صفحه قبلی1    2    4    5    6    7    8    9       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا