جستجو:
وزیر ارشاد خبر داد که برای اولین بار مساله امنیت شغلی خبرنگاران مرتفع می‌شود و هنرمندان پیشکسوت هم صاحب خانه خواهند شد.
رضا فیاضی، هنرمند پیشکسوت کشورمان که صبح سه شنبه، ۲۵ آبان ماه بر اثر ابتلاء به کرونا در بیمارستان بستری شده بود، جمعه (۲۸ آبان ماه) از بیمارستان مرخص شد.
ترانه علیدوستی، پس از سه سال با بازی در فیلم سینمایی «اورکا» به کارگردانی سحر مصیبی، به سینما بازمی‌گردد. /سینما تئاتر/
علیرضا راهب از تعطیل شدن انجمن ادبی‌اش به دلیل آن‌چه «ندادن زیرمیزی» عنوان می‌کند می‌گوید. او همچنین بر کشیدن «یک خط مبتذل افتضاح» وسط ادبیات ایران تاکید دارد که به واسطه میدان دادن به کسانی که در فضای مجازی لایک و فالوئر داشته‌اند به وجود آمده است./فرهنگی/حاشیه/
فرهنگی، سینما تئاتر، هیأت معرفی نماینده سینمای ایران به مراسم اسکار، در پی چند جلسه مستمر، فیلم مستند «در جستجوی فریده» به کارگردانی آزاده موسوی و کوروش عطایی را به عنوان نماینده سینمای ایران برای معرفی به اسکار ۲۰۲۰ انتخاب کردند.
فرهنگی، سینما تئاتر تلویزیون، حسین محب‌اهری که پس از سال‌ها تحمل رنج بیماری سرطان از دنیا رفت، در حالی‌که هنوز پر از شوق و انرژی کار کردن و روی صحنه رفتن بود اجل مهلتش نداد تا برای آخرین بار روی صحنه تئاتر رود، سریالش را تمام کند یا دست‌کم آخرین فیلمی را که بازی کرده بود روی پرده سینما تماشا کند.
1397/10/27
حسام منظور که اولین حضورش در عرصه تلویزیون با سریال «بانوی عمارت» بوده است، به بهانه بازی در نقش «شازده ارسلان» که متفاوت از الگوی ذهنی ما از شازده‌های قاجاری است گفت‌وگو کرده و درباره‌ شخصیت شازده معتقد است: به این نتیجه رسیدیم که از شازده یک انسان خلق کنیم و مثل نمونه‌های قبلی از آن هیولا نسازیم.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره مشخص شدن مکان برگزاری جشنواره فیلم فجر، اظهار کرد: با مجموعه هایی مذاکراتی صورت گرفته و همچنان ادامه دارد و اگر به نتیجه برسد، این جشنواره در محل جدید و درغیر این صورت در محل‌های قبلی برگزار خواهد شد.
مصطفی علیپور «مهدی اخوان ثالث» را وفادارترین شاعر نیمایی می‌داند.
تعداد : 37     صفحه 1 از 5     2    3    4    5       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا