جستجو:
روسای جمهور و مقامات عالی رتبه ایران و کوبا ۷ سند همکاری و یک بیانیه مشترک را به امضا رساندند.
آیت الله سید ابراهیم رئیسی: حمایت ما از غزه و فلسطین جزو مبانی قانون اساسی است و از اول انقلاب، حمایت از فلسطینیان به عنوان مساله اول مطرح بوده است.
آیت الله سید ابراهیم رئیسی: حمایت از فلسطین سیاست قطعی جمهوری اسلامی است
برنامه دولت به ثبات رساندن قیمت اقلام سفره مردم است، ذخایر ارزی قابل قبولی داریم
1401/11/11
با اینکه زمان زیادی از پرداخت یارانه جدید دولت نمی‌گذرد اما در آستانه شروع سومین ماه سال، اغلب مردم پرسش یکسانی دارند: آیا یارانه خرداد قابل برداشت است؟
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیته اقتصادی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در پیامی انتخاب آیت الله رئیسی را تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که تلاشها برای تشکیل دولت انقلابی، بتواند سرآغاز تحولات اقتصادی جهت بهبود وضعیت معیشتی مردم باشد.
نرخ سود ۱۲ درصد وام یک میلیون تومانی برای متقاضیان حذف شده است و تا روز قبل از شروع ماه رمضان به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود؛ همچنین ثبت‌نام برای متقاضیان از طریق پیامک انجام خواهد شد.
رئیس جمهور با تقدیر از توجه مردم به نکات و توصیه‌های وزارت بهداشت و درمان و ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، بر ضرورت رعایت این نکات در جامعه و تلاش مضاعف مسئولان در کنترل شیوع این بیماری در کشور تاکید کرد.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: در حالی که هنوز زمان قانونی تبلیغات کاندیداهای مجلس فرا نرسیده، این روزها عده‌ای از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی استان اردبیل بشدت مشغول دادن ناهار و شام و توزیع اقلام از قبیل گوشت، مرغ، برنج، ماکارونی، آجیل، رب گوجه‌فرنگی و ... بین مردم برخی روستاها و مناطق محروم شهرها و دادن هدایا و سکه به برخی افراد بانفوذ و بعضی اعضای اصناف مختلف و شرکت‌های تعاونی هستند.
1398/11/24
تعداد : 86     صفحه 1 از 10     2    3    4    5    6    7    8    9    10       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا