جستجو:
رهبر معظم انقلاب با اشاره به اینکه امروز احساس وظیفه‌ نسبت به انتخابات یکی از کارهای نقد جامعه‌ مجاهد در جهاد تبیین است، گفتند: هرکس با انتخابات مخالفت کند با جمهوری اسلامی مخالفت کرده، با اسلام مخالفت کرده. انتخابات یک وظیفه است.
1402/10/13
رهبرانقلاب صبح امروز در دیدار فرمانده، کارکنان و خانواده‌های ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش فرمودند: کاری که شما انجام دادید یک افتخار بزرگ بود.
وزیر ارشاد خبر داد که برای اولین بار مساله امنیت شغلی خبرنگاران مرتفع می‌شود و هنرمندان پیشکسوت هم صاحب خانه خواهند شد.
رابعه اسکویی ـ بازیگر سینما و تلویزیون ـ که به تازگی ایفای نقش در سریال "مستوران" را به پایان رسانده، قرار است با کاراکترش در این مجموعه، مردم را غافلگیر کند.
هوش مصنوعی یکی از قدیمی‌ترین دستاوردهای دنیای فناوری محسوب می‌شود که امروزه نقش مهمی در زندگی تمامی کاربران جهان دارد.
1400/11/15
رضا فیاضی، هنرمند پیشکسوت کشورمان که صبح سه شنبه، ۲۵ آبان ماه بر اثر ابتلاء به کرونا در بیمارستان بستری شده بود، جمعه (۲۸ آبان ماه) از بیمارستان مرخص شد.
با مشخص شدن اولین فیلم اکران نوروزی سال 99، 6 فیلم دیگر باقی‌ مانده که اگرچه اولویت اکران نوروزی با فیلم‌های جشنواره امسال است، اما فیلم‌های جامانده از جشنواره و اکران سال 98 هم متقاضی نمایش در این نوبت هستند.
1398/11/28
ترانه علیدوستی، پس از سه سال با بازی در فیلم سینمایی «اورکا» به کارگردانی سحر مصیبی، به سینما بازمی‌گردد. /سینما تئاتر/
فرهنگی، سینما تئاتر، هیأت معرفی نماینده سینمای ایران به مراسم اسکار، در پی چند جلسه مستمر، فیلم مستند «در جستجوی فریده» به کارگردانی آزاده موسوی و کوروش عطایی را به عنوان نماینده سینمای ایران برای معرفی به اسکار ۲۰۲۰ انتخاب کردند.
تعداد : 71     صفحه 1 از 8     2    3    4    5    6    7    8       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا