جستجو:
آیت الله سید ابراهیم رئیسی: حمایت از فلسطین سیاست قطعی جمهوری اسلامی است
دکتر میلاد منصوری: یکی از ملزومات دولت قوی و مردم سالار، اقتصاد قوی است، دولتی که منابع ثروت را با رعایت اصول مردم سالاری در اختیار نداشته باشد، فشل و ضعیف می ماند و نتیجتا نارضایتی عمومی ازدیاد می شود.
حامیان فساد سیاسی و اقتصادی در ایران؟ چرا کشورهای قدرتمند جهانی در ایران اسلامی نفوذی و جاسوس میگذارند؟ آیا همسایگان ایران، ایرانی مقتدر را دوست دارند؟
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: محرم و صفر هر سال فرصت بی نظیر گسترش معارف دین و جوشش عواطف دینی مردم است.
مشاهدات میدانی حاکی از آن است که قیمت هر کیلو مرغ در خرده فروشی ها به ۳۳ تا ۳۷ هزار تومان و به بی نظمی در قیمت رسیده است.
دام، مدیرکل دامپزشکی استان سمنان از حفظ ذخیره ژنتیکی کشور به عنوان یک ضرورت نام برد و گفت: در همین راستا طرح هویت‌گذاری و شناسنامه‌دار شدن دام‌ها به‌زودی و از از 21 مردادماه جاری آغاز می‌شود.
‌دام، کاهش 10 درصدی شیردهی گاوها و افزایش پنج درصدی تلفات در دامداری‌های استان یزد تنها بخشی از خسارات ناشی از استرس گرمایی در تابستان امسال تاکنون بوده است چرا کارشناسان دامپزشکی معتقدند استرس گرمایی تابستان با تاخیر و در پاییز خود را نشان خواهد داد.
وزیر جهاد کشاورزی ضمن انتقاد از سوء استفاده‌گران از بازار مرغ، آخرین وضعیت تامین و توزیع میوه و گوشت شب عید را تشریح کرد.
1397/12/21
زلزله‌ای با ۶.۴ ریشترشب گذشته حوالی سرپل ذهاب را لرزاند که این مقدار ‌بزرگ‌ترین پس‌لرزه زلزله بزرگ سال گذشته عنوان شده است.
تعداد : 17     صفحه 1 از 2     2       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا