جستجو:
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی با اشاره به افزایش قیمت برنج داخلی گفت: همزمان با این اتفاق خودروهایی از شمال کشور برنج پاکستانی را به عنوان برنج ایرانی با قیمت بسیار کمتر در سطح گسترده در کشور توزیع می‌کنند./فرهنگی اقتصاد بازرگانی کشاورز/
معاون نظارت بر کالاهای سرمایه‌ای و خدمات سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان سقف قیمت مدیریتی انواع دفترچه دانش‌آموزی با ارز ترجیحی را ۴۲۰۰ تومان اعلام کرد./تعاون آموزش دانشگاه اقتصاد/
رئیس جمهوری آمریکا در تماس تلفنی با نخست وزیران هندوستان و پاکستان به بررسی دورنمای روابط تجاری بهبود یافته با واشنگتن پرداخت و بر ضرورت کاهش تنش بر سر مساله کشمیر بین این دو همسایه اتمی تاکید کرد. /آسیا، امریکا، اقیانوسیه/
اقتصاد، جرقه گم شدن یک میلیارد یورو ارز دولتی که مسئولان دولتی را وارد قضیه کرد از کانال بانک مرکزی پیگیری شده؛ به طوریکه به نظر می‌رسد تلاش‌های بانک مرکزی برای رفع تعهد ارزی شرکت‌های مربوطه از کانال‌های عادی به نتیجه نرسیده و پای دولت را برای حل این مشکلات به قصیه باز کرده است.
اقتصاد، کاهش نرخ ارز در چند وقت اخیر تاثیری بر قیمت کالاهای مصرفی و خدماتی نداشته است. کارشناسان دلایل متعددی را برای این موضوع عنوان می‌کنند.
در حالی که دو روز پیش تعدادی از قصاب ها در اعتراض به حذف شدن سهمیه گوشت دولتی و تنظیم بازاری خود روبه‌روی وزارت صنعت معدن و تجارت تجمع کرده بودند، معاون این وزارتخانه هدف از این کار را حذف شدن و برچیده شدن صف های طولانی برای دریافت گوشت قرمز اعلام کرد که به گفته او در شان مردم ایران نبوده است.
1397/12/22
قضایی، انتظامی، دادستان تهران از رییس اتاق بازرگانی کشور خواست که در صدور کارت‌های بازرگانی به میزان وظیفه‌ای که دارد ایفای نقش کند و گفت:‌ متهمی به نام فرخزاد که 400 میلیون دلار ارز 4200 تومانی گرفته و اکنون در زندان است، سواد زیادی ندارد.
1397/10/18
یک منتقد سینما و تلویزیون معتقد است که ما نباید از کاهش آگهی‌های تلویزیون خوشحال شویم به دلیل اینکه شرایط اقتصادی بد است و باعث می‌شود رسانه‌ای مانند صداوسیما در امور تولیدات و هزینه گرفتاری پیدا کند.
موضوع گرانی قیمت برخی کالاها از جمله لوازم خانگی، مرغ، موبایل و خودرو بحثی است که این روزها بسیار شنیده می‌شود، در این راستا، وزیر صنعت، معدن و تجارت توضیحاتی درباره دلایل این گرانی‌ها ارائه کرد.
تعداد : 71     صفحه 2 از 8     صفحه قبلی1    3    4    5    6    7    8       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا