جستجو:
طی روزهای اخیر قیمت سهم‌ها در بورس اوراق بهادار با رشد فزاینده‌ای همراه بود. معاون نظارت بر ابزارها و نهادهای مالی می‌گوید افزایش قیمت دلار و حذف سقف رقابت محصولات فولادی و پتروشیمی در جذب نقدینگی در بورس تاثیر داشته است.
نایب رییس کمیسیون اقتصاد کلان ،بازرگانی واداری مجمع تشخیص مصلحت نظام جزییات نامه یازده صفحه‌ای خود به سران قوا را تشریح کرد.
نمایندگان مجلس تقاضای استیضاح وزیران کشور و آموزش و پرورش و اجلاس سران کشورهای عضو دریای خزر در «آکتائو»ی قزاقستان درباره رژیم حقوقی دریای خزر را در جلسات کمیسیون‌های تخصصی بررسی خواهند کرد.
در آستانه اعلام نتایج نهایی فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه‌ها، رییس مرکز جذب هیات علمی وزارت علوم در گفت‌وگویی با ایسنا، دغدغه‌های وزارت متبوع خود در انتخاب هرچه شایسته‌تر اعضای هیات علمی به عنوان یکی از ارکان آموزش عالی را مطرح کرد و ضمن تشریح روند بررسی پرونده‌های متقاضیان، از مشکلات و چالش‌های موجود و همچنین دغدغه‌های داوطلبان عضویت در هیات علمی دانشگاه‌ها و راهکار وزارت علوم برای کاهش این دغدغه‌ها سخن گفت.
اولین روز باز شدن بسته جدید ارزی مطابق پیش‌بینی‌ها با کاهش قیمت دلار و سکه همراه شد؛ سکه امروز بعد از مدت‌ها به کانال ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسید و دلار هم ۲۵۰ تومان نسبت به روز قبل ارزان‌تر شد.
امروز بازار سرمایه ایران بیش از هر روز دیگری به اخبارها درباره بازار ارز واکنش نشان داد؛ ارزش معاملات بورس تهران امروز رقم ۱۴۲ میلیارد تومان را رد کرد و حجم معاملات این بازار از عدد ۳.۶ میلیارد سهم و اوراق مالی گذشت.
وزیر صنعت، معدن و تجارت طی نامه‌ای از رییس سازمان بورس و اوراق بهادار ایران و مدیرعامل شرکت بورس کالای ایران خواست که لیست اسامی اشخاص حقیقی یا حقوقی خریدار تمامی کالاهای عرضه شده در بورس از زمان اعلام ارز ۴۲۰۰ تومانی را در سایت رسمی بورس کالا اعلام و اطلاع رسانی کنند.
معاون اقتصادی رئیس‌جمهور گفت: در دو هفته آینده تصمیمات جدیدی در یک سیستم شفاف و در جهت تصمیمات سه ماه قبل ارزی دولت گرفته می‌شود.
دبیرکل بانک مرکزی با اشاره به تصمیمات اخیر این بانک در رابطه با تعمیق بازار طلا، از بازارسازی برای اوراق گواهی پیش‌خرید سکه در بورس اوراق بهادار خبر داد.
تعداد : 40     صفحه 2 از 5     صفحه قبلی1    3    4    5       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا