جستجو:
ورزشی، فرهنگی، «جهانگیر کوثری فارغ از واکنش‌های هیجانی شبکه‌های اجتماعی و حتی برخی رسانه‌های رسمی، رفتن مزدک میرزایی را یک تصمیم شخصی می‌داند که نه به دولت مربوط است و نه به ارگان و شخص دیگر. آن را یک انتخاب می‌خواند شبیه هر انتخاب دیگری که آدم‌ها در زندگی حق دارند به آن دست بزنند.»
فرهنگی، سینما، نشریه «ایندی‌وایر» در فهرست خود از برترین نقش‌آفرینی‌های یک دهه اخیر سینمای جهان، نام پیمان معادی و لیلا حاتمی را برای بازی در فیلم «جدایی» در این فهرست قرار داد.
پیمان قانع که طراحی دکور برنامه «ماه عسل» را عهده‌دار بوده است، از طراحی دکورهای سریال «هیولا» و همچنین برنامه «دورهمی» خبر داد.
1397/12/23
نامزدهای نهایی نود و یکمین دوره جوایز آکادمی علوم و هنرهای سینمایی اسکار در شاخه‌های مختلف اعلام شد و فیلم‌های «روما» و «محبوب» هر کدام در ۱۰ بخش نامزد کسب جایزه شناخته شدند.
فرهنگی، سینما تئاتر تلویزیون، حسین محب‌اهری که پس از سال‌ها تحمل رنج بیماری سرطان از دنیا رفت، در حالی‌که هنوز پر از شوق و انرژی کار کردن و روی صحنه رفتن بود اجل مهلتش نداد تا برای آخرین بار روی صحنه تئاتر رود، سریالش را تمام کند یا دست‌کم آخرین فیلمی را که بازی کرده بود روی پرده سینما تماشا کند.
1397/10/27
یک منتقد سینما و تلویزیون معتقد است که ما نباید از کاهش آگهی‌های تلویزیون خوشحال شویم به دلیل اینکه شرایط اقتصادی بد است و باعث می‌شود رسانه‌ای مانند صداوسیما در امور تولیدات و هزینه گرفتاری پیدا کند.
حسام منظور که اولین حضورش در عرصه تلویزیون با سریال «بانوی عمارت» بوده است، به بهانه بازی در نقش «شازده ارسلان» که متفاوت از الگوی ذهنی ما از شازده‌های قاجاری است گفت‌وگو کرده و درباره‌ شخصیت شازده معتقد است: به این نتیجه رسیدیم که از شازده یک انسان خلق کنیم و مثل نمونه‌های قبلی از آن هیولا نسازیم.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره مشخص شدن مکان برگزاری جشنواره فیلم فجر، اظهار کرد: با مجموعه هایی مذاکراتی صورت گرفته و همچنان ادامه دارد و اگر به نتیجه برسد، این جشنواره در محل جدید و درغیر این صورت در محل‌های قبلی برگزار خواهد شد.
تماشاگران یک دست قرمزپوش حاضر در استادیوم آزادی در هنگام ورود بانوان به استادیوم دقایقی آنان را ایستاده تشویق کردند.
تعداد : 71     صفحه 2 از 8     صفحه قبلی1    3    4    5    6    7    8       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا