جستجو:
نمایندگان مجلس تقاضای استیضاح وزیران کشور و آموزش و پرورش و اجلاس سران کشورهای عضو دریای خزر در «آکتائو»ی قزاقستان درباره رژیم حقوقی دریای خزر را در جلسات کمیسیون‌های تخصصی بررسی خواهند کرد.
درحالیکه گوشت مرغ به عنوان یکی از ۲۵ کالای اساسی اعلام شده است که قرار است دلار ۴۲۰۰ تومانی به آن تعلق گیرد، رییس انجمن مرغداران گوشتی می‌گوید در تولید این محصول نه‌ تنها خودکفا هستیم بلکه ظرفیت افزایش ۵۰ درصدی تولید را هم داریم؛ لذا نیازی به تخصیص ارز دولتی برای واردات این محصول نیست.
معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: با وجود قرار داشتن در میان برترین تولیدکنندگان عسل در جهان، جای برندسازی و استانداردسازی در این زمینه احساس می شود و از سوی دیگر مردم نمی دانند عسل می خرند یا آب نبات ذوب شده!
با وجود کمتر شدن تقاضا برای تخم‌مرغ و کاهش قیمت آن در مرغداری‌ها، این محصول همچنان گران‌تر از قیمت منطقی ( شانه‌ای ۱۲ هزار تومان) بفروش می‌رسد.
این روزها استان البرز مامن فعالیت بی‌رویه معادن شن و ماسه شده است. به طوری که کارشناسان محیط زیست پیش بینی می‌کنند تا ۲۰ سال آینده دیگر خبری از شهرستان‌های خوش آب و هوای ساوجبلاغ نباشد.
مقامات ارمنستان واردات تمام انواع ماکیان زنده و فرآورده‌های مرغ را تا زمانی‌که دولت ایران اعلام کند آنفلوآنزای مرغی را مهار کرده است، ممنوع کرد.
گزارش پنجمین جلسه ستاد تنظیم بازار استان تهران حکایت از معدوم‌سازی ۳ تا ۴ میلیون مرغ تخم‌گذار آلوده به آنفلوآنزای مرغی (آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان) دارد که موجب افزایش مقطعی قیمت تخم‌مرغ در استان تهران شده است.
1395/10/28
بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در طیور بومی یکی از روستاهای گیلان مشاهده شد.
1395/10/10
تعداد : 17     صفحه 2 از 2     صفحه قبلی1      
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا