جستجو:
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: محرم و صفر هر سال فرصت بی نظیر گسترش معارف دین و جوشش عواطف دینی مردم است.
استاندار آذربایجان غربی از اختصاص۳ هزار میلیارد ریال برای تسریع در طرحهای احیاء دریاچه ارومیه خبر داد.
همگام با مذاکرات برجامی ایران دروین، به نظرمی رسد گشایش‌هایی درآزادسازی اموال بلوکه شده ایران درحال انجام است. براساس خبرهای منتشر شده قراراست به زودی ایران و کره‌جنوبی در یک نشست کاری درباره اموال مسدود ایران در بانک‌های کره‌جنوبی به گفت‌وگو بنشینند.
1400/11/10
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: سال آینده ارز ۲ نرخی در بازار وجود نخواهد داشت و اگر بخواهیم یارانه‌ای به کالایی تخصیص دهیم به صورت ریالی خواهد بود و به ذی‌نفع نهایی و مردم پرداخت می‌شود.
1400/10/14
معاون اول رئیس‌جمهور به وزرای نیرو و جهاد کشاورزی دستور حل مشکل آب زاینده‌رود را داد.
طبق تحلیل عضو هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران، طی یک هفته اخیر برخلاف آنکه پیش‌بینی‌ها در جهت افزایش اونس جهانی طلا بود اما هر اونس طلا با افت روبرو شد. این درحالیست که تحولات سیاسی کشور همسایه تاثیر خود را در نوسانات نرخ ارز در داخل داشت و سبب شد که همچنان روند صعودی قیمت سکه و طلا در بازارهای داخلی ادامه‌دار باشد./اقتصاد
با اتمام بُنش آب برای باغات غرب اصفهان، خروجی سد نکو آباد (مبارکه) از شامگاه نوزده تیرماه با هدف توزیع آب کشاورزی افزایش یافت و آب زاینده رود به سمت شرق اصفهان جاری شد. زاینده رود با هدف تأمین نیاز آبی باغات شرق، دامداری‌ها و آبیاری کشت‌های ریشه‌ای این منطقه به مدت ۱۰ روز در اصفهان جریان خواهد داشت. ذخیره سد زاینده رود ۳۸۸ میلیون مترمکعب است، (یکشنبه-۲۰ تیرماه) ورودی سد زاینده رود ۱۱ و خروجی سد ۷۵ مترمکعب بر ثانیه است. از مهر ماه سال گذشته تا امروز به مدت ۱۰ ماه آبی در زاینده رود اصفهان جاری نبوده است. زاینده‌رود به طول افزون بر ۴۰۰ کیلومتر بزرگترین رودخانه منطقه مرکزی ایران است که از کوه‌های زاگرس مرکزی زردکوه سرچشمه می‌گیرد و در کویر مرکزی ایران به سمت شرق پیش می‌رود و در نهایت به تالاب گاوخونی می رسد.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیته اقتصادی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در پیامی انتخاب آیت الله رئیسی را تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که تلاشها برای تشکیل دولت انقلابی، بتواند سرآغاز تحولات اقتصادی جهت بهبود وضعیت معیشتی مردم باشد.
تعداد : 182     صفحه 2 از 21     صفحه قبلی1    3    4    5    6    7    8    9    10    11    12    13    14    15    16    17    18    19    20    21       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا