جستجو:
گیتا ، رییس‌جمهور در گزارش به مردم درباره تخلف در واردات خودروهای خارجی، تعهد به اصل شفافیت ، دولت فسادستیزی را از خود آغاز می‌کند، رئیس جمهور پس از دریافت گزارش وزارتخانه‌های صنعت، معدن و تجارت، اطلاعات، امور اقتصادی و دارایی و نیز بازرسی ریاست جمهوری درباره وقوع تخلف در واردات و فروش خودروهای خارجی، ضمن دستورهای جدید به سه وزارتخانه و معاون حقوقی ریاست جمهوری؛ از رئیس قوه قضائیه خواست ترتیبی اتخاذ نمایند تا با دقت و سرعت و خارج از نوبت به این پرونده رسیدگی شود، مجرمان و متخلفان به مجازات قانونی برسند و اموال و سودهای کلان نامشروع به بیت المال بازگردد.
با وجود نتیجه بخش نبودن چهار اقدام عملی اروپا در راستای مقابله با تحریم‌های آمریکا و تقویت این پیش‌بینی که بسته‌ پیشنهادی اروپا نیز راه به جایی نخواهد برد، تداوم امیدواری به اروپایی‌ها تلف کردن وقت و توان ارزیابی می‌شود.
در جلسه 318 شورای اسلامی شدن دانشگاهها و مراکز آموزشی که با حضور دکتر محمدرضا مخبر دزفولی، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و به ریاست دکتر منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در محل دبیرخانه این شورا برگزار شد، با رای اعضا دبیر هیأت مرکزی جذب اعضای هیأت علمی وزارت علوم تعیین شد.
با توجه به ظرفیت‌های جذب بالای فناوری در قاره آفریقا مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری در نظر دارد هیات تجاری - فناوری را به شرق آفریقا اعزام کند.
در پی اعتراض امروز تعدادی از کسبه و فروشندگان موبایل و تبلت در تهران، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد که ‏لیست شرکتهایی که به آنها ارز ۴۲۰۰ تومانی برای واردات گوشی تلفن همراه تخصیص یافته است منتشر می شود.
چیتا که توسط محققان موسسه فناوری ماساچوست توسعه یافته، در صورت از کار افتادن دوربین‌ها نیز می‌تواند در هر فضایی عملیات انجام دهد.
اسکوتر جدید موسوم به کانگورو که به دست مهندسان ژاپنی ساخته شده است، می‌تواند مثل یک دستیار شخصی عمل کند و شما را دنبال می‌کند تا هر زمان که سواری خواستید، در اختیارتان باشد.
در حالی‌که رییس‌جمهوری دو هفته به وزیر صنعت، معدن و تجارت مهلت داده تا متخلفان پرونده واردات غیرقانونی خودرو را شناسایی و به مردم و قوه قضاییه معرفی کند انتشار اخبار ضد و نقیض در این رابطه ادامه دارد.
بانک‌های فرانسوی از ترس مجازات‌های آمریکا، از باز کردن حساب برای دانشجویان ایرانی خودداری می‌کنند.
تعداد : 226     صفحه 11 از 26     صفحه قبلی1    2    3    4    5    6    7    8    9    10    12    13    14    15    16    17    18    19    20    21    22    23    24    25    26       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا