جستجو:
سامانه مسکن ۹۶ قالیباف برای ساماندهی متقاضیان مسکن مهر رونمایی شد.
دولت حسن روحانی چند روز مانده به انتخابات با ارسال پیامک های گسترده به کسانی که یارانه آنها قبلا حذف شده بود، از پرداخت مجدد یارانه به آنها خبر داد.
ابراهیم رییسی در جمع مردم اسلام شهر گفت: همه معتقدند در این کشور نابودی دشمنان و کنار رفتن سایه جنگ به دلیل حضور مردم است.
ابراهیم رییسی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم گفت: آنچه دشمن را در برابر ملت ایران مستاصل و ناتوان کرده است حضور جوانانی است که آماده‌اند تا جانشان را برای کشورشان بدهند.
رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی گفت: هیچ کاری را در جمهوری اسلامی به‌اندازه مسکن مهر نزدند و هرچه زدند در دل مردم بیشتر جای گرفت.
وزیر راه و شهرسازی در جدیدترین موضع‌گیری خود درباره انتخابات پیش روی ریاست‌جمهوری با انتقاد از شعارها و وعده‌هایی که مسائل بسیار پیچیده اقتصادی را ساده‌سازی می‌کنند، از ظهور و قدرت گرفتن پوپولیسم جدید در انتخابات ۹۶ خبر داد.
وزیر راه و شهرسازی با این ادعا که کاهش رشد جمعیت در کشور فرصت خوبی برای برنامه‌ریزی در حوزه شهری است، گفت: در واقع مسکن مهر نه‌تنها رشد حاشیه‌نشینی را کاهش نداد بلکه همزمان رشد جدی نیز طی این ۱۰ سال به‌همراه داشت.
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با اشاره به اینکه مردم را به "مسکن مهر" ناامید کردند گفت: بحران بیکاری حل شدنی است.
محمدباقر قالیباف کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری بعدازظهر امروز در برنامه بی واسطه با ایران که از شبکه رادیویی ایران پخش شد، اظهار کرد: می‌خواهم از واقعیتی سخن بگویم که به مزاج دو گروه خوش نمی‌آید. یکی جمعی از مسئولین دولت امروز و دیگری افراد تافته جدابافته از مردم که بسیار محدود و کمتر از چهار درصد جامعه هستند.
تعداد : 119     صفحه 11 از 14     صفحه قبلی1    2    3    4    5    6    7    8    9    10    12    13    14       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا