جستجو:
درست است که شما مردها ما زن‌ها را به استادیوم راه نمی‌دهید. درست است که همه تصور ما زن‌های ایرانی از فوتبال، زل زدن به یک قاب یخ‌زده روی مبل خانه‌هایمان است اما قرار نیست ما زن‌ها قلبمان نتپد برای این چهارگوشه سرسبز و آن توپ دو رنگ سپید و سیاه...
"رییس جمهور ترکیه قصد دارد طی دوران ریاست جمهوری خود در خصوص مسائل کلیدی سیاست خارجی همچون درگیری سوریه، روابط با روسیه و بحران مهاجران موضع سختگیرانه‌ای را در برابر غرب اتخاذ کند ولی با این حال امکان دارد نشانه‌هایی از مصالحه را نیز در این خصوص بروز دهد."
وزیر امور خارجه انگلیس در پی اختلافاتش با دولت انگلیس بر سر خروج از اتحادیه اروپا از سمت خود کناره‌گیری کرد.
امام جمعه مشهد گفت: این چه مدیریت و تیم اقتصادی دولت بوده و آن‌ها چه مدیرانی هستند که جریان اقتصادی کشور را در سه ماه به صورت یک گنج افسانه‌ای برای یک دزد درآوردند که دو تن سکه بدزدند و ببرند.
بیش از ۱۰ هزار نیروی انگلیسی در آستانه سفر ماه آتی رئیس‌جمهوری آمریکا به لندن در حالت آماده‌باش قرار می‌گیرند. پلیس انگلیس از ترامپ و همسرش در مقابل اعتراضات و نیز هرگونه حمله تروریستی احتمالی محافظت به عمل می‌آورد.
«خاویر سولانا» که به عنوان مسئول مذاکرات هسته‌ای از سوی اتحادیه اروپا، نام آشنایی برای ایرانیان است، به دلیل سفرهایی که در طول مذاکرات به ایران داشته از ورود به آمریکا منع شده است.
یکی از نمایندگان کنگره آمریکا متممی را مطرح کرده که در صورت تایید، صدور روادید برای ایرانی‌های متقاضی تحصیل در رشته‌های مرتبط با انرژی هسته‌ای و صنعت انرژی در آمریکا را ممنوع می‌کند.
وزیر دفاع انگلیس اعلام کرد انگلیس به منظور ابراز حمایت از ناتو و در جدی ترین استقرار دریایی در منطقه از بیش از 40 سال قبل، یک فروند ناوشکن به خلیج (فارس) اعزام می کند.
در ۱۴ می ‌۲۰۱۸ رسما سفارتخانه آمریکا در بیت‌المقدس افتتاح شد و دونالد ترامپ به یکی دیگر از وعده‌های انتخاباتی خود عمل کرد. وزیر خارجه آمریکا نیز در بیانیه‌ای که به مناسبت جشن افتتاح سفارتخانه صادر کرد، آن را در راستای وعده‌های انتخاباتی رئیس‌جمهور دانسته و گفته ترامپ در سخنرانی شش دسامبر ۲۰۱۷ نیز اعلام کرده «۷۰ سال پیش رئیس‌جمهور ترومن، اسرائیل را به رسمیت شناخت و از آن زمان اسرائیل نیز اورشلیم‌ (بیت‌المقدس) را پایتخت خود می‌داند. بنابراین جا دارد ایالات متحده این شهر را پایتخت اسرائیل بشناسد».
تعداد : 316     صفحه 11 از 36     صفحه قبلی1    2    3    4    5    6    7    8    9    10    12    13    14    15    16    17    18    19    20    21    22    23    24    25    26    27    28    29    30    31    32    33    34    35    36       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا