جستجو:
رئیس‌جمهور گفت:‌ ادبیات جاهلانه، زشت، کینه‌توزانه و مشحون از اطلاعات غلط و اتهامات بی‌پایه‌ای که از زبان رئیس‌جمهور آمریکا علیه ملت ایران شنیده شد، در شأن سازمان ملل نبود.
صفحه فروش و دانلود مستند «انقلاب جنسی» از بامداد امروز چهارشنبه با دستور کارگروه مصادیق محتوای مجرمانه غیر فعال شده است.
رییس جمهوری کشورمان با تاکید بر اینکه رفتار ترامپ-رییس جمهور آمریکا- همه زمینه‌های مثبت را از بین می‌برد، درباره مذاکره ایران با آمریکا گفت: وقتی از تغییر رژیم می‌گوید و تعهدات مهم دولت آمریکا را زیر پا می‌گذارد، دیدار و مذاکره معنا ندارد.
محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران که صبح امروز (چهارشنبه) در سفری یک روزه راهی سوچی روسیه شد، دقایقی قبل با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در اقامتگاه تابستانی‌اش در سوچی واقع در سواحل دریای سیاه دیدار و گفت‌وگو کرد.
وزیر امور خارجه در واکنش به اظهارات اخیر مدیرکل آژانس تصریح کرد: چارچوب‌هایی که در برجام و پروتکل الحاقی مشخص شده، برای بازدید از اماکنی است که امکان فعالیت‌های هسته‌ای در آن باشد و هیچکدام از این بازدیدها نمی‌تواند بهانه‌ای برای کسب اطلاع از اسرار کشورمان باشد.
رییس جمهور ایران که به منظور شرکت در اولین اجلاس سران کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی در حوزه علم و فناوری به قزاقستان سفر کرده بود، پس از شرکت در این اجلاس و نیز نشستی ویژه برای بررسی وضعیت مسلمانان میانمار، یکشنبه شب وارد تهران شد.
بازی نهنگ آبی که این روزها در میان نوجوانان کشورهایی مانند روسیه و فرانسه موجب رفتارهای خطرناکی ازجمله خودکشی نیز شده، تهدیدی برای نوجوانان در فضای مجازی به شمار می‌رود و به گفته کارشناسان باید خانواده‌ها را با عواقب آن آشنا کرد.
سفیر امارات در واشنگتن با اعلام اینکه کشورهای عربی آماده مذاکره با قطر هستند مدعی شد دوحه جدیتی برای گفت‌وگو نشان نمی‌دهد.
وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: فهم من از توسعه این است که هیچ وقت نمی‌توانیم دور کشور را دیوار بکشیم و توسعه زمانی صورت می‌گیرد که بتوانیم سهمی از بازار دنیا را به دست آوریم و نقش و سهم خود را در این بازار داشته باشیم.
تعداد : 180     صفحه 12 از 20     صفحه قبلی1    2    3    4    5    6    7    8    9    10    11    13    14    15    16    17    18    19    20       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا