جستجو:
سرلشکر جعفری در واکنش به اظهارات سخیف ترامپ با تاکید بر اینکه آمریکا نماد ستم در عالم است و مظلومان و آزادیخواهان جهان در حال متحد شدن علیه آن هستند، گفت: مطمئن باشید مردم ایران و منطقه، به این اظهارات سراسر دروغ و مضحک شما نیز می خندند، لکن صدای خنده های آنان را از راه دور نمی شنوید.
نمایندگان کشورهای شرکت‌کننده در نشست گفت‌وگوی امنیتی منطقه‌ای دفتر یادبود کودک شهید حادثه تروریستی اهواز و دیگر شهدای این حادثه را امضا کردند.
دادستان عمومی و انقلاب شیراز با تاکید براینکه امنیت تردد در تمام جاده‌های فارس برقرار است، گفت: با کسانی‌که به هر شکل مانع خدمات رسانی و جابه جایی بار و کالا شوند، بر اساس قانون برخوردی جدی انجام می شود.
عضو هیأت مدیره انجمن علمی روانپزشکان ایران با اشاره به تاثیر افزایش گزارش فسادهای مالی در سال‌های اخیر در آرامش جامعه، تاکید کرد که در کنار افزایش گزارش این فسادها، رشد فاصله طبقاتی و به ویژه نمایش مکرر آنها در گردش بی‌سابقه اطلاعات در فضاهای مجازی، هم‌افزایی کم‌سابقه‌ای در برهم‌زدن آرامش جامعه داشته است.
دریای خزر برای شمالی‌ها یادآور بسیاری از خاطرات گرم و سرد کودکی تا کهنسالی است، خاطراتی که با پهنه آبی آن و با موج‌های کوتاه و بلندش گره خورده، است؛ شاید بتوان از خزر و ساحلش کهن ترین ترانه میهن را ساخت، اما این ترانه امروز گویا به زبان های دیگری قرار است شنیده شود؛ رژیمی که خزر را نحیف کرده و روز به روز باریک ترش می‌کند، خزر رنگ به رخسار ندارد؛ نگران است، اما بیشتر از او حاشیه نشینان اش در این دیارند که چشم به او دوخته اند.
وزیر آموزش و پرورش درباره پویشی که اخیرا تحت عنوان "#فرزندت ـ کجاست؟" در فضای مجازی شکل گرفته است گفت: دو فرزند دارم؛ فرزند اولم دختر و خانه‌دار است و پسرم نیز مشغول درس خواندن و گذراندن خدمت سربازی است. تا کنون فرزندانم به جز عتبات عالیات به کشور خارجی، سفر نکرده‌اند.
یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که فضای سوال از رییس جمهوری برجسته‌سازی ناکارآمدی دولت است، گفت: اگر ابزارهای نظارتی مجلس شورای اسلامی به درستی استفاده نشود کارآمدی آن را زیرسوال خواهد برد.
رئیس فدراسیون چوگان‌، گفت: یونسکو بابت ثبت جهانی چوگان به نام ایران جواب کشورهای مدعی را داد.
محسن چاوشی که تهدید کرده بود اگر تا ۲۰ مردادماه مجوز آلبوم جدیدش از سوی دفتر موسیقی وزارت ارشاد صادر نشود آن را منتشر می‌کند، شامگاه گذشته حدود یک دقیقه از این اثر را در فضای مجازی منتشر کرد. این گزارش در پی چرایی این حاشیه‌ها پس از یک سال از ارائه این آلبوم به وزارت ارشاد است.
تعداد : 447     صفحه 12 از 50     صفحه قبلی1    2    3    4    5    6    7    8    9    10    11    13    14    15    16    17    18    19    20    21    22    23    24    25    26    27    28    29    30    31    32    33    34    35    36    37    38    39    40    41    42    43    44    45    46    47    48    49    50       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا