جستجو:
اخیرا در شاهرود اعتراضاتی مبنی بر انتقال اداره راه به مرکز استان به گوش می رسد که با واکنش های زیادی مواجه شده است.
مدیرکل تقسیمات کشوری وزارت کشور با اشاره به این‌که «موضوع تقسیم کازرون از زمان سومین دوره مجلس شورای اسلامی مطرح است» گفت: پیش از اعتراضات اخیر با مردم این شهر و روستاها و همچنین شهرستان پیشنهادی دیدار داشته و نظرات آن‌ها را شنیدم. وزارت کشور دیدگاه‌ها و اعتراضات مردم را در اجرای این طرح در نظر گرفت و وزیر کشور نیز دستور اصلاح طرح پیشنهادی را داد تا رضایت مردم حاصل شود اما مردم بوسیله عوامل غیر مسوول تحریک شدند.
گیتا ، حوادث : اواخر دی‌ماه سال گذشته بود که شایعه‌ی ایجاد شهرستانی جدید تحت عنوان کوه‌چنار، با الحاق برخی بخش‌های کازرون، قوت گرفت و آرام آرام واکنش‌هایی ابتدا در شبکه‌های مجازی شروع شد که در ادامه با تجمع‌هایی نمود پیدا کرد.
بهداشت و درمان، حوادث : رییس مرکز بهداشت سلماس گفت: تعدادی از اهالی مردم سلماس به دنبال مصرف قارچ های وحشی و غیرخوراکی راهی بیمارستان شدند.
درست یک سال می‌گذرد. در ۲۹ اردیبهشت ۹۶ بیش از ۴۱ میلیون ایرانی پای صندوق‌های رای رفتند و با رای نزدیک به ۲۴ میلیونی خود حسن روحانی را برای دومین بار به مسند ریاست‌جمهوری نشاندند. در آن انتخابات سیدابراهیم رییسی مهم‌ترین رقیب رییس‌جمهور مستقر توانست نزدیک به ۱۶ میلیون رای کسب کند اما دو کاندیدای دیگر یعنی سیدمصطفی میرسلیم و سیدمصطفی هاشمی‌طبا روی هم یک میلیون رای هم نداشتند و حتی دومی خودش هم به روحانی رای داد.
انتظامی، حوادث، رئیس پلیس پایتخت از دستگیری یکی از معروف‌ترین اوباش تهران در 500 متری مرز ترکیه خبر داد و جزئیات آن را تشریح کرد.
رئیس جمهور ۲۹ اردیبهشت را یادآور صحنه‌هایی دانست که زنان و جوانان شکوه‌آفرین آن بودند و با تاکید بر این‌که بزرگ‌ترین آرمان ۲۹ اردیبهشت، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است، اظهار داشت: مهمترین پیام انتخابات ۹۶ این بود که به عقب برنمی‌گردیم و شما جوانان باید ایران را بسازید و راه را بر آزادی اندیشه‌ها هموار کنید.
داعش بار دیگر در یک پوستر تبلیغاتی جدید به اجرای حملاتی تروریستی در ایالات متحده آمریکا تهدید کرد. در این پروپوگاندا نشان داده شده که داعش در حال زدن گردن ترامپ است.
به گزارش خبرگزاری گیتا لیست کامل بیماری هایی که موجب معافیت پزشکی مشمولان نطام وظیفه عمومی می شود به شرح ذیل می باشد
تعداد : 263     صفحه 12 از 30     صفحه قبلی1    2    3    4    5    6    7    8    9    10    11    13    14    15    16    17    18    19    20    21    22    23    24    25    26    27    28    29    30       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا