جستجو:
حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری بقای دین به جهاد است و امروز دشمن از طریق جنگ نظامی به میدان نیامده است و حضور دشمن در میدان جنگ به صورت جنگ فرهنگی است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی دستور داد: انتشار پیام دروغ اختصاص اینترنت رایگان به مشترکان یکی از اپراتورهای تلفن همراه پیگیری و رسیدگی شود.
سفیر کشور سوئد در تهران با بیان اینکه روابط خوبی بین ایران و سوئد برقرار است، گفت: استکهلم و تهران در حال گسترش و تقویت روابط خود در زمینه اقتصادی هستند و این روابط در آینده بیشتر از گذشته تقویت خواهد شد.
دیپلمات‌های غربی روز پنجشنبه گفته‌اند بازگشت تحریم‌های آمریکا پس از خروج این کشور از برجام بازطراحی رآکتور آب سنگین اراک و تغییر کاربری سایت فردو را با مشکل مواجه می‌کنند.
محققان دانشگاه "نیوکاسل" با استفاده از فناوری چاپ سه بعدی،قرنیه‌های بیوسنتز تولید کردند که در آینده می تواند نیاز بیماران برای عمل قرنیه چشم را برطرف سازد.
در صورتی که گوشی‌تان به سرقت رفته باشد، می‌توانید از قابلیت‌های خود گوشی و اپراتورها برای یافتن آن استفاده کنید؛ هرچند با اجرای طرح رجیستری در صورت عدم انجام فرآیند انتقال مالکیت، اپراتورها به سیم‌کارت جدید، سرویس نخواهند داد.
نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی گفت: نباید در مقابل ضربه‌خوردن اقتصاد یا یک تکه کاغذ بی‌ارزش ارز و دلار خود را ببازیم و مقاومت نکنیم، اینکه آمریکا و اروپا در قضیه برجام با ما سر میز نشستند، به دلیل قدرت ما بود.
معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور گفت: دولت باید محیط کسب و کار را برای شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور خلاق فراهم کند و ضمن ارائه مجوزها روند سخت‌گیری‌ها را برای راه‌اندازی این کسب و کارها کاهش دهد.
اعضای کابینه دوازدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه دوم خرداد) هیات دولت در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالاتشان پاسخ دادند.
تعداد : 226     صفحه 12 از 26     صفحه قبلی1    2    3    4    5    6    7    8    9    10    11    13    14    15    16    17    18    19    20    21    22    23    24    25    26       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا