جستجو:
با وجود کمتر شدن تقاضا برای تخم‌مرغ و کاهش قیمت آن در مرغداری‌ها، این محصول همچنان گران‌تر از قیمت منطقی ( شانه‌ای ۱۲ هزار تومان) بفروش می‌رسد.
سخنگوی فراکسیون امید اظهار کرد: حداقل از یکی از استیضاح‌ها به عنوان استیضاح کثیف یاد می‌کنم. لازم است هیات رییسه برای کند نشدن تیغ نظارتی مجلس چاره‌ای بیندیشد.
1396/12/23
رئیس‌جمهور پایان داعش را به همه رزمندگان اسلام، دیپلمات های کشور ،دولت و ملت رهبری انقلاب، نیروهای مسلح ایران ،عراق و سوریه تبریک گفت.
رئیس‌جمهور گفت: تا زمانی نسبت به برجام پایبند و متعهد هستیم که بتوانیم از منافع قید شده در آن بهره‌مند شویم.
این روزها استان البرز مامن فعالیت بی‌رویه معادن شن و ماسه شده است. به طوری که کارشناسان محیط زیست پیش بینی می‌کنند تا ۲۰ سال آینده دیگر خبری از شهرستان‌های خوش آب و هوای ساوجبلاغ نباشد.
رئیس‌جمهور گفت:‌ توسعه روابط با اتحادیه اروپا، پایداری برجام و عمل طرفین به تعهدات و همکاری با آژانس و مبارزه با تروریسم ۳ محور مهم در سیاست خارجی ایران است.
یک وب‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌سایت آمریکایی گزارش داده رئیس‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌جمهور این کشور از دستیارانش خواسته برای امتیازگیری در مذاکرات او را فردی دیوانه معرفی کنند.
سامانه وام ازدواج که طی روزهای اخیر در اغلب موارد گزینه‌ای برای انتخاب بانک عامل ارائه کننده تسهیلات به متقاضی اعلام نمی‌کرد، مجددا به حالت عادی برگشته و زوجین می‌توانند مراجعه کرده و ثبت نام خود را انجام دهند.
این روزها صحبت‌های زیادی راجع به محصولات دستکاری شده ژنتیکی (تراریخته) در رسانه‌ها منتشر شده که بسیاری از این صحبت‌ها ضدونقیض است.
تعداد : 182     صفحه 12 از 21     صفحه قبلی1    2    3    4    5    6    7    8    9    10    11    13    14    15    16    17    18    19    20    21       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا