جستجو:
سخنگوی وزارت امور خارجه درباره احتمال سفر رئیس جمهور به نیویورک برای حضور در اجلاس سالانه مجمع عمومی سازمان ملل متحد گفت: این موضوع در دست بررسی است که در صورت قطعی شدن از جانب نهاد ریاست جمهوری اطلاع رسانی خواهد شد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: در چارچوب تعهدات پیشین، همکاری‌های خود را با آژانس بین المللی انرژی اتمی پیگیری می‌کنیم و قطعا از خطوط قرمز جمهوری اسلامی ایران عبور نخواهیم کرد.
رئیس‌جمهور سه‌شنبه شب و در یک گفت‌وگوی زنده تلویزیونی، مهمترین برنامه‌های دولت و مسائل کشور را با مردم در میان می‌گذارد.
شرکت اپل اعلام کرده است که در راستای انجام قوانین مربوط به تحریم‌های ایران، اپ استور این شرکت نمی‌تواند برنامه‌های ایران را در خود جای دهد.
یونیفورم "سرباز آینده" در درگیری های سوریه با موفقیت آزمایش شد.
بحرین، عربستان و امارات بازگشایی حریم هوایی این کشورها برای پرواز هواپیماهای قطری را تکذیب کردند
رئیس مجلس با بیان اینکه قاچاق کالا از ۲۵ میلیارد به ۱۲ میلیارد رسیده است، گفت: این مقدار می‌تواند کمر اقتصاد هر کشوری را بشکند.
فرزند ارشد مرحوم هاشمی می‌گوید: آقای روحانی نمی‌تواند جا پای آقای هاشمی بگذارد، چون اصلا نه تفکر آقای هاشمی را دارد و نه شجاعت ایشان را دارد".
رئیس‌جمهور گفت: حفظ امنیت و ثبات در عراق برای ما بسیار حائز اهمیت است، چرا که امنیت و ثبات دو کشور را به هم پیوسته و متصل می‌دانیم.
تعداد : 180     صفحه 13 از 20     صفحه قبلی1    2    3    4    5    6    7    8    9    10    11    12    14    15    16    17    18    19    20       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا