جستجو:
با افزایش سن قرار نیست که انسان ضعیف‌تر شود و از تناسب اندام کمتری برخوردار باشد. با دنبال کردن یک روتین تناسب اندام مناسب، حضور ذهن و تلاش کافی، شما می توانید همچنان تناسب اندام، انعطاف پذیری و قدرت خود را حتی در سنین بالا نیز حفظ کنید.
مدیرکل دفتر نوآوری و کسب‌وکارهای نوین معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری بابیان اینکه ورزش عملاً یک‌نیاز واحد بین‌المللی است اظهار کرد: حوزه ورزش مسئله‌ای است که می‌تواند به دلیل قابلیت نیاز همگانی که در خود دارد، به عنوان یک رویداد بین‌المللی فراگیر شود.
اکانت رسمی پایگاه اطلاع رسانی دولت در توییتی از نامه 8 عضو از 12 عضو کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه به دادستان کل کشور برای رفع فیلتر توئیتر خبر داده و اعلام کرده: 6 وزیر و 2 نماینده مجلس خواستار رفع فیلتر توئیتر شده اند.
نتایج تحقیقات محقق ایرانی دانشگاه وایکانو نیوزیلند در زمینه سنگ‌های تشکیل شده از یک فوران آتشفشانی نشان می‌دهد در یک میلیون و 200 هزار سال قبل در شمال جزیره نیوزیلند یک سوپر فوران ناشی از فعالیت آتشفشانی رخ داده است و به گفته وی، این اطلاعات می‌تواند محققان را در مدل‌سازی جریان‌های فوران‌های آتشفشانی عظیم به منظور کاهش خسارات جانی یاری دهد.
برای نخستین بار کنفرانس بین‌المللی پارک‌ها و مراکز رشد (2018 IASP) به میزبانی ایران برگزار می‌شود و در این رویداد 500 متخصص حوزه پارک‌های فناوری از سراسر دنیا به ایران سفر خواهند کرد.
دبیر ستاد توسعه زیست‌فناوری از افزایش تعداد شتاب‌دهنده‌های زیست‌فناوری در سال جاری خبر داد.
بهداشت و درمان، پزشکی : گوشی‌های موسوم به "سکوت در خواب"(QuietOn Sleep) قادرند تا صدای خر و پف اطرافیان را در هنگام خواب، بگیرند تا کاربر خواب راحتی داشته باشد.
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی گفت: طبق آخرین به‌روزرسانی پایگاه استنادی ESI، رتبه دانشگاه آزاد اسلامی در این پایگاه به 111 جهان ارتقاء پیدا کرده است.
دانشگاه : وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی، دکتر علی باستی را به سمت «رئیس پارک علم و فناوری گیلان » منصوب کرد.
تعداد : 226     صفحه 13 از 26     صفحه قبلی1    2    3    4    5    6    7    8    9    10    11    12    14    15    16    17    18    19    20    21    22    23    24    25    26       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا