جستجو:
وزارت اطلاعات اعلام کرد :سربازان گمنام امام زمان (عج) 27 نفر از اعضای شبکه تروریستی که قصد جنایت گسترده در ماه مبارک رمضان به ویژه شب های قدر و روز قدس را داشتند ، شناسایی و دستگیر کردند.
مسئولان آموزش و پرورش منطقه دو شهر تهران ضمن تایید تجاوز گروهی به دانش آموزان یک مدرسه در غرب تهران از مراجع قضایی خواستند نسبت به این پرونده ورود کنند.
رییس کل دادگستری استان تهران گفت:‌ این پرونده با دقت، سرعت، قاطعیت و رعایت چارچوب‌های قانونی مراحل مختلف رسیدگی خود را طی خواهد کرد و با قطعیت و پایان رسیدگی، نتیجه اعلام خواهد شد.
در جلسه علنی روز گذشته (چهارشنبه - ۹ خرداد) مجلس شورای اسلامی، کلیات و جزییات طرح دائمی شدن قانون آیین دادرسی کیفری را با اکثریت آرای نمایندگان به تصویب رساند.
نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از تصویب لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم (CFT) در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد و گفت که کمیسیون امنیت ملی برای حفظ منافع ملی و تامین نظر نمایندگان، شروطی را در ذیل ماده واحده این لایحه تعیین کرده است.
سخنگوی قوه قضاییه گفت: هر کسی که ایرانی است می تواند به داخل کشور بیاید و هنرمند و بازیگر فرقی ندارد.
پشت دیوارهای بلند زندان، پشت آن درهای آهنی بزرگ که نفوذناپذیر به نظر می‌رسد، پشت این ساختمان‌ها که خفه‌اند و دلگیر و پُر یاس، یک عده دارند زندگی می‌کنند، به معنی واقعی، با تلفظ درستش،‌ حتی بریز و بپاش می‌کنند،‌ خوب می‌خورند، عالی می‌پوشند، خوب انعام می‌دهند، حتی خوب با پول، آدم می‌خرند.
بعضی کارها دلخوشی‌های کوچکی است برای کسانی که ته‌مانده‌های امیدشان را بغل کرده‌اند و نمی‌خواهند به این راحتی از اصلاح و تغییر و پیشرفت ناامید شوند. اما گویی دست‌هایی در کار است که هرجا مایه‌ی امیدی دید، ریشه‌هایش را بخشکاند.
رییس امور اداری و استخدامی کارکنان اداری قوه قضاییه گفت: صدور احکام افزایش حقوق سال ۹۷ کارمندان قراردادی اعم از قرارداد معین و مشاغل کارگری در حال انجام است.
تعداد : 330     صفحه 13 از 37     صفحه قبلی1    2    3    4    5    6    7    8    9    10    11    12    14    15    16    17    18    19    20    21    22    23    24    25    26    27    28    29    30    31    32    33    34    35    36    37       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا