جستجو:
در حالی که رئیس اداره بهبود تغذیه وزارت بهداشت می‌گوید مصرف «محصولات تراریخته» ممکن است در درازمدت باعث جهش‌های ژنتیک، افزایش تومورهای سرطانی و حتی ناباروری شود، شاهد واردات گسترده این محصولات به کشور هستیم!
رییس جمهور ایران که به منظور شرکت در اولین اجلاس سران کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی در حوزه علم و فناوری به قزاقستان سفر کرده بود، پس از شرکت در این اجلاس و نیز نشستی ویژه برای بررسی وضعیت مسلمانان میانمار، یکشنبه شب وارد تهران شد.
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) گفت: همانطور که می‌گوییم آمریکا، استکبار جهانی است، همانطور هم اجازه عبور هواپیماهای حتی مسافری آمریکا از فراز جمهوری اسلامی ایران را هم نمی‌دهیم زیرا با سیاست‌های دولتش مخالفیم.
رژیم صهیونیستی بخاطر ترس از تهدیدات دبیرکل حزب‌الله، ذخایر آمونیاک حیفا را پس از چندین ماه کشمکش، بطور کامل تخلیه کرد.
در حالی که به گفته مسئولان وزارت جهاد کشاورزی تولید گوشت مرغ مشکلی ندارد و از سوی دیگر قیمت جوجه یکروزه نیز با کاهش نسبی مواجه شده است، هر کیلوگرم گوشت مرغ در پایتخت به صورت میانگین ۸۸۵۰ تومان عرضه می‌شود که فاصله زیادی با قیمت منطقی ۷۵۰۰ تومانی اعلام شده از سوی وزارت کشاورزی دارد که باید با عوامل این گروان‌فروش برخورد شود.
رئیس سازمان انرژی اتمی در گفت‌وگو با شبکه العالم گفت تهدیدات ترامپ در مورد برجام مصرف داخلی دارد.
قاضی‌پور در پاسخ به لاهوتی:گلابی خوردم تا وزیر جهاد بداند که واردات میوه را قطع کند
صالحی تأکید کرد: اگر اراده کنیم در فردو حداکثر تا پنج روز می‌توانیم غنی سازی ۲۰ درصدی را آغاز کنیم و این خیلی معنی دارد. این اقدام از نظر فنی و حرفه‌ای پیام‌های گوناگون دارد و طرف مقابل پیام آن را می‌فهمد.
هیئتی از گروه حماس که برای مراسم تحلیف رئیس‌جمهور کشورمان وارد تهران شده‌اند با محمد جواد ظریف دیدار کردند.
تعداد : 182     صفحه 13 از 21     صفحه قبلی1    2    3    4    5    6    7    8    9    10    11    12    14    15    16    17    18    19    20    21       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا