جستجو:
محمود واعظی اعلام کرد که درباره موضوع ریاست دفتر رئیس جمهور با من صحبت‌هایی شده است.
وزیر ارتباطات تاکید کرد مصوبه ارائه‌ی اینترنت نامحدود ثابت و تغییر مدل فروش اینترنت از حجمی به نامحدود امروز در کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات به تصویب رسیده و تا یک ماه آینده اجرایی خواهد شد.
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به عدم صدور ویزا از سوی عربستان برای دیپلمات‌های ایران جهت استقرار در ایام حج علیرغم تعهدات پیشین گفت که در صورت اجرایی نشدن این وعده، ایران در مورد اعزام حجاج تجدید نظر خواهد کرد.
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات شایعه پذیرفتن تلگرام مبنی بر پذیرفتن انتقال سرورهایش به تلگرام را رد کرد.
سازمان حمایت مصرف‌کنندگان اعلام کرد: اخذ ۱۰ ریال بابت ارسال هر پیامک از سوی اپراتورها که طی دو سال اخیر از مشترکان صورت گرفته است، از این پس متوقف می‌شود.
یک قاضی در آمریکا در حکمی متفاوت با تفسیر وزارت خارجه آمریکا موارد استثناء فرمان ضد مهاجرتی ترامپ علیه اتباع شش کشور مسلمان از جمله ایران را گسترده‌تر کرده است.
پسر بزرگ رئیس‌جمهوری آمریکا اعلام کرد، در سال ۲۰۱۶ پس از تایید پدرش به عنوان نامزد حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست جمهوری این کشور با یک وکیل روسی مرتبط با کرملین دیدار کرده به این امید که اطلاعات مهم و مفیدی را برای کمپین انتخاباتی پدرش به دست آورد.
نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی با انتقاد امضای توتال گفت: می‌خواهند مردم را از یک حرکت استثماری و استعماری غرب غافل نگه‌ دارند.
دولت آمریکا روز سه‌شنبه از یک قاضی فدرال خواست با درخواست عده‌ای از مخالفان دستور ضد مهاجرتی «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا برای اضافه شدن استثنائات بیشتر به این فرمان مخالفت کند.
تعداد : 180     صفحه 14 از 20     صفحه قبلی1    2    3    4    5    6    7    8    9    10    11    12    13    15    16    17    18    19    20       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا