جستجو:
جمعی از اساتید و تشکل‌های دانشجویی در نامه‌ای به رئیس‌جمهور تاکید کردند: آیا از این وزیر وارداتچی غیر از وارد کردن سند آموزش و پرورش از خارج کشور انتظار دیگری وجود دارد؟
یک پایگاه خبری آمریکایی نوشت که مردم ایران که از نتایج توافق هسته‌ای سرخورده شده اند ممکن است روحانی را از دور دوم ریاست جمهوری محروم کنند.
کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری از راه‌اندازی سامانه ملی کارانه خبر داد.
دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری فرانسه در ادامه مبارزاتی طولانی و تلخ، در یک مناظره پرحرارت تلویزیونی شدیدا به یکدیگر تاخته اند.
ابراهیم رییسی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم گفت: آنچه دشمن را در برابر ملت ایران مستاصل و ناتوان کرده است حضور جوانانی است که آماده‌اند تا جانشان را برای کشورشان بدهند.
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: ما به دولت یازدهم احترام می‌گذاریم اما دیگر نمی‌توانیم اعتماد کنیم و امروز چهار سال از عمر این کشور از دست رفت.
رییس ستاد انتخاباتی اسحاق جهانگیری با اشاره به عدد و ارقام بودجه اعلام کرد: اگر کسی ادعا می‌کند که یارانه را افزایش می‌دهد باید بگوید از کجا می‌خواهد بیاورد.
سید مصطفی هاشمی طبا با بیان اینکه خدا نکند ما دست به وعده‌های غیرقابل وصول بزنیم که در نهایت به ضرر قاطبه مردم است و تبعات اجتماعی دارد، اگر حتی لازم باشد باید داروی تلخ حقیقت را بنوشیم و اگر می‌گوییم مسلمان هستیم باید کار را به نحو احسن انجام دهیم.
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با اشاره به اینکه مردم را به "مسکن مهر" ناامید کردند گفت: بحران بیکاری حل شدنی است.
تعداد : 181     صفحه 14 از 21     صفحه قبلی1    2    3    4    5    6    7    8    9    10    11    12    13    15    16    17    18    19    20    21       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا