جستجو:
بهداشت و درمان ، محققان دانشگاه "بریستول" دریافتند که یک چرت کوتاه می‌تواند به مغز در پردازش اطلاعات ضمیر ناخودآگاه کمک کند.
بهداشت و درمان، استادیار گروه روانشناسی بالینی و عمومی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینکه سه عامل استرس، اختلالات خواب و برخی ویژگی‌های شخصیتی در بروز سردرد تاثیرگذارند، ‌ خاطرنشان کرد: روش‌های درمان زیستی – رفتاری از جمله تن‌آرامی و نیز روش شناختی ذهن‌آگاهی تاثیر مؤثری را بر درمان سردرد نشان داده‌اند.
هفته‌های سختی را پشت سر گذاشته‌ایم؛ روزهای نگران قیمت دلار و طلا بودن و رد و بدل کردن آخرین پیش‌بینی‌ها در مورد سرنوشت کشور و نظام و نظم جهانی در تاکسی و مترو و اتوبوس.
افزایش قیمت دو تا سه برابری بسته‌بندی داروها، به دلیل بالا رفتن نرخ ارز که در برخی موارد نیز منجر به کمبود بسته‌بندی‌های دارو شد، یکی از دغدغه‌های این روزهای داروسازان است؛ موضوعی که وزارت بهداشتی‌ها با پیگیری دریافت سهمیه ارز دولتی برای برخی موارد جانبی دارو، به دنبال رفع آن هستند.
عضو هیأت مدیره انجمن علمی روانپزشکان ایران با اشاره به تاثیر افزایش گزارش فسادهای مالی در سال‌های اخیر در آرامش جامعه، تاکید کرد که در کنار افزایش گزارش این فسادها، رشد فاصله طبقاتی و به ویژه نمایش مکرر آنها در گردش بی‌سابقه اطلاعات در فضاهای مجازی، هم‌افزایی کم‌سابقه‌ای در برهم‌زدن آرامش جامعه داشته است.
کوفی عنان، دبیرکل سابق سازمان ملل درگذشت.
نمایندگان مجلس تقاضای استیضاح وزیران کشور و آموزش و پرورش و اجلاس سران کشورهای عضو دریای خزر در «آکتائو»ی قزاقستان درباره رژیم حقوقی دریای خزر را در جلسات کمیسیون‌های تخصصی بررسی خواهند کرد.
استاندار مرکزی گفت: تا این لحظه قراردادهای مربوط به کارخانجات استان از جمله واگن پارس به خوبی در حال انجام است و این امر، امیدوار کننده است.
در آستانه اعلام نتایج نهایی فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه‌ها، رییس مرکز جذب هیات علمی وزارت علوم در گفت‌وگویی با ایسنا، دغدغه‌های وزارت متبوع خود در انتخاب هرچه شایسته‌تر اعضای هیات علمی به عنوان یکی از ارکان آموزش عالی را مطرح کرد و ضمن تشریح روند بررسی پرونده‌های متقاضیان، از مشکلات و چالش‌های موجود و همچنین دغدغه‌های داوطلبان عضویت در هیات علمی دانشگاه‌ها و راهکار وزارت علوم برای کاهش این دغدغه‌ها سخن گفت.
تعداد : 273     صفحه 14 از 31     صفحه قبلی1    2    3    4    5    6    7    8    9    10    11    12    13    15    16    17    18    19    20    21    22    23    24    25    26    27    28    29    30    31       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا