جستجو:
بهداشت و درمان: تکان خوردن جنین یکی از لذت بخش ترین لحظه های زندگی برای مادر است در ماه های آخر جنین کمتر حرکت می خورد چون بزرگتر شده و نیاز به استراحت دارد.
زلزله‌ای با ۶.۴ ریشترشب گذشته حوالی سرپل ذهاب را لرزاند که این مقدار ‌بزرگ‌ترین پس‌لرزه زلزله بزرگ سال گذشته عنوان شده است.
وزیر بهداشت ضمن اشاره به سرانجام درخواست ارایه شده به دولت برای افزایش تعرفه‌های پزشکی در نیمه دوم امسال، گفت: برای تعرفه‌های ۹۸ نیز حداقل انتظارمان این است که هزینه تمام شده در سال ۹۷ به علاوه نرخ تورم در سال ۹۸ به صورت دقیق دیده و محاسبه شود.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی آذربایجان غربی از مسمومیت ۱۱۰ نفر با گاز منوکسید کربن در تالار عروسی در سیلوانا ارومیه خبرداد.
گاهی بوی نامطبوعی در ماشین می‌پیچد و انگار خلاصی از آن امکان‌پذیر نیست؛ بعضی از این بوها به مرور از بین می‌روند اما مواردی هم هست که گذشت زمان باعث بدتر شدن بو می‌شود و در نهایت یک فاجعه تحمل‌ناپذیر رخ می‌دهد. اگر شما ساعات زیادی را در ماشین می‌گذرانید و یا راننده اسنپ هستید بهتر است بدانید که بوی بد ماشین ممکن است برای شما چندان آزاردهنده نباشد اما برای مسافرانتان حتما ناخوشایند است.
جو پر خطری بر انتخابات روز سه‌شنبه کنگره حاکم است. این انتخابات صرفا آینده قوانین فدرال در زمینه مراقبت‌های بهداشت و درمان، مالیات و بسیاری از دیگر مسائل سیاسی را تحت‌الشعاع قرار نمی‌دهد بلکه پای بحث مهمتری در میان است.
بهداشت و درمان، شربت مکنی میلک، موارد و عوارض مصرف منیزیوم هیدروکساید (Magnesium Hydroxide) چیست؟ منع مصرف و تداخل دارویی منیزیوم هیدروکساید چیست؟
بهداشت و درمان، استفاده از حیوانات آزمایشگاهی در علوم پزشکی نه تنها اکنون به یک مسئله اخلاقی تبدیل شده است بلکه یافته‌های برخی پژوهش‌ها اغلب با آنچه که در بدن انسان رخ می‌دهد، مطابقت ندارد.
دو روز مانده تا اربعین، شماری از اصحاب رسانه در قالب کاروان «اربعین در آیینه‌ی رسانه» با بسیج رسانه‌ی استان عازم مهران شدند، مهرانی که این روزها به بزرگ‌ترین دروازه‌ی قلب جهان اسلام تبدیل شده است.
تعداد : 336     صفحه 14 از 38     صفحه قبلی1    2    3    4    5    6    7    8    9    10    11    12    13    15    16    17    18    19    20    21    22    23    24    25    26    27    28    29    30    31    32    33    34    35    36    37    38       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا