جستجو:
بهداشت و درمان، بررسی جدید پژوهشگران کانادایی نشان می‌دهد که بوها نقش مهمی در نحوه رفتار موجودات دارند.
دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی با اشاره به این که در پنج روز گذشته حدود ۴۰۰ هزار زائر به کشور بازگشته‌اند، گفت: از زائران درخواست می‌کنم هشدارهای بهداشتی ستاد اربعین را مدنظر قرار دهند و در صورت نیاز به خدمات درمانی به درمانگاه‌های ناشناس مراجعه نکنند. وی همچنین از زائران خواست برای ورود به کشور عجله نکنند.
معاون رفاه وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه در دوره‌های گذشته بین ۱۴ تا ۱۸ درصد مردم زیر خط فقر بودند، گفت: این میزان امروزه به ۱۸ تا ۳۵ درصد رسیده است.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید که پرسپولیس بهترین روزهای خود را سپرس می‌کند.
مدیرعامل شرکت فناوری بن‌یاخته‌های رویان از تلاش برای درمان فلج مغزی کودکان با استفاده از سلول‌های بنیادی خون بندناف خبر داد.
نگران از دست دادن دندان‌های آسیب‌دیده خود نباشید.امروزه با پیشرفت علم در زمینه دندان پزشکی راهکارهای مختلفی برای درمان این دندان‌ها اختراع شده است که یکی از این راهکارها ایمپلنت دندان است که امروزه توسط پزشکان توصیه می‌شود و بهترین درمان برای دندان‌های از دست رفته است.
بهداشت و درمان ، محققان دانشگاه "بریستول" دریافتند که یک چرت کوتاه می‌تواند به مغز در پردازش اطلاعات ضمیر ناخودآگاه کمک کند.
بهداشت و درمان، استادیار گروه روانشناسی بالینی و عمومی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینکه سه عامل استرس، اختلالات خواب و برخی ویژگی‌های شخصیتی در بروز سردرد تاثیرگذارند، ‌ خاطرنشان کرد: روش‌های درمان زیستی – رفتاری از جمله تن‌آرامی و نیز روش شناختی ذهن‌آگاهی تاثیر مؤثری را بر درمان سردرد نشان داده‌اند.
افزایش قیمت دو تا سه برابری بسته‌بندی داروها، به دلیل بالا رفتن نرخ ارز که در برخی موارد نیز منجر به کمبود بسته‌بندی‌های دارو شد، یکی از دغدغه‌های این روزهای داروسازان است؛ موضوعی که وزارت بهداشتی‌ها با پیگیری دریافت سهمیه ارز دولتی برای برخی موارد جانبی دارو، به دنبال رفع آن هستند.
تعداد : 336     صفحه 15 از 38     صفحه قبلی1    2    3    4    5    6    7    8    9    10    11    12    13    14    16    17    18    19    20    21    22    23    24    25    26    27    28    29    30    31    32    33    34    35    36    37    38       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا