جستجو:
بعضی کارها دلخوشی‌های کوچکی است برای کسانی که ته‌مانده‌های امیدشان را بغل کرده‌اند و نمی‌خواهند به این راحتی از اصلاح و تغییر و پیشرفت ناامید شوند. اما گویی دست‌هایی در کار است که هرجا مایه‌ی امیدی دید، ریشه‌هایش را بخشکاند.
طرح "تبدیل مدارس متروکه به دهسرا" در روستاها که حدود یک‌ماه پیش از سوی وزارت کشور به آموزش و پرورش پیشنهاد داده شد،هنوز بی جواب مانده است.
ورزشی : علی کریمی به سیدجلال پیام داد که تقصیر خودته وقتی آقادلاله می‌گه شما نمی‌توانید روی سر رونالدو ضربه بزنید، جوابشو ندادین و...
ورزشی : امیر قلعه نویی پس از توافق با مسئولان باشگاه سپاهان اصفهان قرار شد تا هدایت این تیم را برای 2 فصل در اختیار بگیرد.
ورزشی : مسئولان پرسپولیس درصدد جذب ایمان سلیمی، مدافع جوان باشگاه پارس جنوبی جم هستند.
رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران از ممنوعیت پخش فوتبال در کافه‌ها انتقاد کرد.
ورزشی، فوتبال : مهاجم بارسلونا با به ثمر رساندن 34 گل توانست برای پنجمین بار جایزه "کفش طلا" و پیچیچی را به خود اختصاص دهد.
رییس شورای تغذیه فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: در ورزش ایران برنامه کلی و دقیقی برای تغذیه و برنامه تمرینی ورزشکاران وجود ندارد و روی مکمل‌های غذایی نظارت خاصی صورت نمی‌گیرد.
بر اساس نتایج تحقیقات جدید ورزش نه تنها کمکی به کاهش مشکلات روحی نمی‌کند، بلکه ممکن است زوال عقل را شدیدتر کند.
تعداد : 172     صفحه 15 از 20     صفحه قبلی1    2    3    4    5    6    7    8    9    10    11    12    13    14    16    17    18    19    20       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا