جستجو:
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: در آستانه رسیدن به سال دوم حصول برجام هستیم و آژانس انرژی اتمی در ششمین گزارش خود تایید می‌کند که ایران به توافق پایبند است، اما در هر حالتی اتحادیه اروپا تضمین می‌کند توافق هسته‌ای با ایران دوام خواهد داشت.
وزیر خارجه ایران تصمیم‌گیری جدید در سنای آمریکا را نشانگر کوتاه نظری آنها و سیاست غلطی دانست که دنبال می‌کنند و گفت: اگر به حدی برسد که براساس تشخیص هیات نظارت نیاز به واکنش داشته باشد حتما با واکنش ما مواجه می شود.
وزارت خارجه قطر بیانیه صادره از سوی عربستان، مصر، بحرین و امارات درباره لیست "تروریسم" و ربط دادن آن به دوحه را محکوم کرد.
رییس کمیسیون اروپا امروز (جمعه) بر ضرورت همگرایی بیشتر این قاره در حوزه دفاعی تاکید کرد.
در پی افشای یک سری اسناد جدید که نشان می‌دهد انگلیس برای تضعیف سیاست تغییرات آب و هوایی اتحادیه اروپا تلاش می‌کند، ترزا می به همدستی با ترامپ علیه اروپا متهم شد.
رییس جمهوری اسلامی ایران در تماس تلفنی امانوئل مکرون رییس جمهوری فرانسه با وی، با اشاره به روابط دوستانه و همکاری‌های رو به توسعه ایران و فرانسه، بر تداوم، ‌گسترش و تعمیق مناسبات دو کشور تاکید کرد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: انتخابات ایران را با دقت و احترام دنبال می‌کنیم.
موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با بیان این‌که اروپا در برخی مسائل با روسیه همسو است، گفت: اجرای توافق هسته‌ای با ایران یکی از این موضوعات به شمار می‌آید.
پوشیدن لباسی با نوشته "روسیه" از سوی فرزند رئیس جمهوری اوکراین، خشم کاربران شبکه‌های اجتماعی را درآورده است.
تعداد : 216     صفحه 16 از 24     صفحه قبلی1    2    3    4    5    6    7    8    9    10    11    12    13    14    15    17    18    19    20    21    22    23    24       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا