جستجو:
رئیس جمهور در پایان جلسه سران قوا : ارز لازم برای کالاهای اساسی و ضروری مردم ، تامین است، رئیس‌جمهور با بیان این‌که «مسیر استقامت، ایستادگی و برنامه ریزی و هماهنگی با مردم و تعامل با دولت‌های دوست، توطئه‌های دشمنان را خنثی خواهد کرد»، تحریم های کور آمریکا را علیه ملت ایران دانست و گفت: مسیر و سیاستی که آمریکا نسبت به ایران، منطقه، جهان اسلام و حتی متحدانش اتخاذ کرده، قابل ادامه نیست.
گیتا ، رییس‌جمهور در گزارش به مردم درباره تخلف در واردات خودروهای خارجی، تعهد به اصل شفافیت ، دولت فسادستیزی را از خود آغاز می‌کند، رئیس جمهور پس از دریافت گزارش وزارتخانه‌های صنعت، معدن و تجارت، اطلاعات، امور اقتصادی و دارایی و نیز بازرسی ریاست جمهوری درباره وقوع تخلف در واردات و فروش خودروهای خارجی، ضمن دستورهای جدید به سه وزارتخانه و معاون حقوقی ریاست جمهوری؛ از رئیس قوه قضائیه خواست ترتیبی اتخاذ نمایند تا با دقت و سرعت و خارج از نوبت به این پرونده رسیدگی شود، مجرمان و متخلفان به مجازات قانونی برسند و اموال و سودهای کلان نامشروع به بیت المال بازگردد.
یقینا برای پیشرفت و دانش اندوزی در دنیای امروز، ارتباط و تبادل نظر با سایر افراد سرشناس و خبره در موضوع مورد نظر امری اجتناب ناپذیر است. از این رو نمی‌توان اهمیت زبان به خصوص زبان انگلیسی به عنوان زبان بین المللی و ابزار ارتباطی جامعه علمی دنیا را برای دانشجویان بویژه در دوره دکتری نادیده گرفت، چرا که در طول فعالیت علمی هر دانشجو فرصت‌هایی نظیر شرکت در کنفرانس‌های بین المللی و یا فرصت‌های مطالعاتی و … پیش می‌آید که لازمه استفاده بهینه از این فرصت‌ها آشنایی با زبان است.
محمدباقر نوبخت، رییس سازمان برنامه و بودجه در نامه‌ای به رییس‌جمهور 12 بسته اجرایی را در قالب برنامه جامع پیشنهادی مقابله با آثار تحریم‌ها ارائه کرد.
با توجه به ظرفیت‌های جذب بالای فناوری در قاره آفریقا مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری در نظر دارد هیات تجاری - فناوری را به شرق آفریقا اعزام کند.
یک کارشناس ارشد حوزه انرژی ضمن بررسی واگذاری شرکت‌های پتروشیمی به بخش خصوصی، از وجود رانت در بخش های مختلف این صنعت انتقاد کرد.
شرکت توزیع نیروی برق تهران در پی خاموشی‌های مکرر و افزایش درجه حرارت، اطلاعیه‌ای را مبنی بر برنامه زمانبندی قطعی برق در مناطق مختلف شهر منتشر کرد.
چند روز از انتشار لیست دوم واردکنندگان، دریافت کننده ارز دولتی گذشته است، اما همچنان ۹ میلیارد دلار دیگر در ابهام قرار دارد. این در حالی است که با توجه به دستور رئیس جمهوری برای شفاف‌سازی در این مورد افکار عمومی منتظر اعلام اسامی سایر دریافت کنندگان ارز رسمی هستند.
یک مقام ایرانی اعلام کرد: نشست وزیران خارجه ایران و ۱+۴ با حضور رییس سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز جمعه در وین برگزار و بسته اقتصادی کشورهای اروپایی در این نشست به ایران ارایه می‌شود. این نخستین نشست وزیران خارجه ایران و ۱+۴ است که بعد از خروج آمریکا از برجام انجام می‌شود.
تعداد : 361     صفحه 16 از 41     صفحه قبلی1    2    3    4    5    6    7    8    9    10    11    12    13    14    15    17    18    19    20    21    22    23    24    25    26    27    28    29    30    31    32    33    34    35    36    37    38    39    40    41       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا