جستجو:
فائو و دیگر کارگزاری‌های سازمان ملل هشدار دادند که اعلام قحطی در برخی استان‌های سودان جنوبی شمال نیجریه، سومالی و یمن جدی است و تعداد مردمی که وضعیت‌شان از اضطرار به سمت بحرانی پیش می‌رود به طرز خطرناکی رو به افزایش است.
سیدمصطفی هاشمی طبا در بیانیه‌ای به تحلیل دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پرداخت.
ابراهیم رییسی در جمع مردم اسلام شهر گفت: همه معتقدند در این کشور نابودی دشمنان و کنار رفتن سایه جنگ به دلیل حضور مردم است.
محمدباقر قالیباف گفت: امروز هم که در کشور بحران اقتصادی داریم و محرومین کشور مورد بی مهری قرار گرفته‌اند.
میر سلیم: دادن یارانه که برنامه نیست. این ها حرف های بیخود و عوام گرایی است. بگویند روی چه حسابی این وعده ها را می دهند.
میهمانان لبنانی بشار اسد که اخیرا به دمشق سفر کردند به نقل از او گفتند، کل سوریه را از دست تروریست‌ها و تکفیری‌ها آزاد خواهد کرد.
ابراهیم رییسی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم گفت: آنچه دشمن را در برابر ملت ایران مستاصل و ناتوان کرده است حضور جوانانی است که آماده‌اند تا جانشان را برای کشورشان بدهند.
سید مصطفی هاشمی طبا با بیان اینکه خدا نکند ما دست به وعده‌های غیرقابل وصول بزنیم که در نهایت به ضرر قاطبه مردم است و تبعات اجتماعی دارد، اگر حتی لازم باشد باید داروی تلخ حقیقت را بنوشیم و اگر می‌گوییم مسلمان هستیم باید کار را به نحو احسن انجام دهیم.
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با اشاره به اینکه مردم را به "مسکن مهر" ناامید کردند گفت: بحران بیکاری حل شدنی است.
تعداد : 182     صفحه 16 از 21     صفحه قبلی1    2    3    4    5    6    7    8    9    10    11    12    13    14    15    17    18    19    20    21       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا