جستجو:
به نقل از خبرگزاری قطری (قنا)، خبرگزاری قطر روز دوشنبه شرکت حقوقی مستقر در لندن "کارتر – راک" را مامور شکایت از دو شبکه ماهواره‌ای "العربیه" عربستان و "اسکای نیوز " امارات به دلیل انتشار اخبار کذب منسوب به تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر پس از هک کردن سایت این خبرگزاری کرد و افزود، این دو شبکه خبری همچنان به رغم تکذیب این اظهارات آن را بازنشر می‌کنند.
شبکه العربیه به نقل از یک مقام مسوول سعودی گزارش داد که گارد ساحلی عربستان به سوی سه قایق در حال نزدیک شدن به سکوهای نفتی مرجان تیراندازی کرده است و مدعی شد که یکی از قایق‌های توقیف شده، حامل سلاح بوده است.
روزنامه قطری الریاح گزارش داد علی‌رغم‌ تحریم اقتصادی قطر، میوه و سبزیجات تازه ایرانی و ۲۳ کشور دیگر در بازار مرکزی دوحه خودنمایی می‌کند و هر کیلو گوجه‌فرنگی ایرانی ۵ هزار، خیار ۴۵۰۰ و هندوانه ۱۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.
تلاشهای قطر برای توسل به آژانس هواپیمایی سازمان ملل متحد (ایکائو) به منظور وادار ساختن همسایگانش برای گشایش فضایی هوایی‌شان به روی پروازهای شرکت هواپیمایی ملی این کشور بی‌نتیجه ماند.
یک مقام نظامی اسبق رژیم صهیونیستی با بیان اینکه رفتار عربستان در قبال قطر نشانگر ضعف است، ابراز امیدواری کرد که اعراب حاشیه خلیج فارس بتوانند جبهه متحدی برابر ایران تشکیل دهند.
ماموستا قادری تصریح کرد: داعش در ظاهر شناسنامه سنی دارد اما قرار نیست که هر سنی هم داعشی باشد،کما اینکه امروز هم می‌گویم اگرچه تروریست‌ها به زبان کردی صحبت کردند ولی هر کردی داعشی نیست و اگر کردی هم به داعش پیوست، دیگر کرد نیست.
نخست‌وزیر سابق قطر در گفت‌وگو با برنامه «چارلی رز» شبکه «پی بی اس» اعتراف کرد که آمریکا و کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس در سوریه مرتکب اشتباه شدند.
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی تاکید کرد که ترانزیت کالا به بنادر کشور قطر به صورت روزانه انجام می‌شود و در آینده نیز ادامه دارد.
وزیر خارجه قطر سیاست‌های کشورش در قبال ایران را همسو با سیاست‌‌های شورای همکاری خلیج فارس دانست.
تعداد : 242     صفحه 17 از 27     صفحه قبلی1    2    3    4    5    6    7    8    9    10    11    12    13    14    15    16    18    19    20    21    22    23    24    25    26    27       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا