جستجو:
علی مطهری در نامه‌ای خطاب به فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اظهارات اخیر وی در پاسخ به پیشنهاد مذاکره ترامپ گفت: جناب عالی و سایر برادران خوب ما در سپاه در موضوعی مانند مذاکره یا عدم مذاکره با آمریکا باید تابع تصمیم مقامات عالی نظام باشید و نه این که راساً به عنوان فرمانده کل سپاه اظهار نظر نمایید.
فرهنگی ، هنری : داریوش اسدزاده گفت: ناصرالدین آرزویش بود ۱۰۰ ساله شود اما به آرزویش نرسید، امیدوارم من به آرزویم برسم و به قرن برسم.
وزیر اطلاعات با بیان اینکه دشمنان به ویژه آمریکا و ترامپ با تهدیدهای خود کاری از پیش نخواهند برد، گفت: در صورت بروز هر مشکلی مردم همیشه در صحنه ما وارد عرصه عمل شده و با دشمنان مقابله خواهند کرد.
پاسخ به تهدیدات آمریکا، اهداف این کشور برای تحریم ایران، انتقاد از سوءمدیریت و بروز مشکلات اقتصادی و به تبع آن گرانی‌های رخ داده در بازار ارز و کالا، بیان مسائل استانها از جمله مشکلات شوری آب نخیلات و مردم آبادان و خرمشهر، توضیح درباره علت شکست گروهک منافقین در پنجم مرداد 1367، سخن درباره سالروز برگزاری اولین نماز جمعه پس از انقلاب و اهمیت برگزاری آن و نیز پاسداشت مجاهدتهای نیروهای ارزشی که در هفته پیش رو سالگردشان است از جمله مهمترین مسائلی بود که امام جمعه در سراسر کشور به آن پرداختند.
«چشمه‌علی بار دیگر روی آب را به خود دید؛ به نظر می‌رسد از این به بعد کمبود آب در چشمه یا پر شدن آن به شرایط اقلیمی و آب و هوای منطقه برمی‌گردد، نه عملکرد مترو.»
مدیر دفتر تحقیق و برنامه ریزی ستاد احیای دریاچه ارومیه گفت: سرطان زا بودن ریزگردهای نمکی دریاچه ارومیه ثابت نشده است.
ابوالفضل پورعرب که سال‌ها شاگرد زنده‌یاد محمود استادمحمد بوده، می‌گوید: استادمحمد به معنای واقعی استاد بود، ساده زندگی کرد و ساده و سربلند هم رفت، هرچندهنوز خیلی‌ها نمی‌دانند چه هنرمندی از بین ما رفته است.
فرماندار تهران از وجود 10 هزار معتاد متجاهر در کمپ‌های تهران خبر داد و گفت: برابر قانون این افراد باید تنها سه ماه در کمپ‌ها نگهداری شوند اما علی رغم هزینه‌ای که دارند معتادین متجاهر تا 9 ماه در کمپ‌ها نگهداری می‌شوند.
معاون اول رییس جمهور با اشاره به گزارش ارائه شده توسط نماینده وزارت صنعت، معدن و تجارت در مورد راهکارهای مقابله با تحریم بخش صنعت و ضمن تاکید بر اهمیت بخش صنعت کشور، گفت: بخش صنعت بسیار تعیین کننده و مهم است که باید در دوره تحریم بیشتر از آن مراقبت صورت بگیرد. در این بخش می توان تهدیدهای ناشی از تحریم را به فرصت تبدیل کرد.
تعداد : 433     صفحه 17 از 49     صفحه قبلی1    2    3    4    5    6    7    8    9    10    11    12    13    14    15    16    18    19    20    21    22    23    24    25    26    27    28    29    30    31    32    33    34    35    36    37    38    39    40    41    42    43    44    45    46    47    48    49       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا