جستجو:
کاندیدای مورد حمایت حزب موتلفه در گفت‌وگو با رادیو ایران گفت: از افتخارات من ارتباط برقرار کردن بین صنعت و دانشگاه است که ادعا می‌کنم بسیار خوب می‌توانم بستر بنگاه‌های دانش بنیان در کشور را فراهم آورم تا موجبات اشتغال جوانان را در صنعت،‌کشاورزی و بخش خدمات فراهم کنم.
وزیر خارجه عربستان سعودی طی کنفرانس خبری مشترک با همتای روسش، تاکید کرد که ریاض مواضع خود در قبال سوریه را با مسکو هماهنگ می‌کند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: زمانی که نفت بیش از 100 دلار بود، پول‌هایی بین مردم توزیع شد که امروز که نفت ارزش گذشته خود را ندارد اثرات آن اقدامات در اقتصاد پدیدار شده و باید توجه کرد مردم به صدقه نیاز ندارند، بلکه فضا برای توسعه اشتغال و کارآفرینی باید ایجاد شود.
صادق زیباکلام با اشاره به نزدیک بودن انتخابات ریاست جمهوری، گفت: مردم درد و اشتباه پوپولیسم را با گوشت و پوست و استخوان خود تجربه کرده‌اند و دیگر تن به وعده‌های پوچ و خیالی نمی‌دهند.
کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: دولت ما در صورت پیروزی از افراد شایسته، فداکار و کارآمد تشکیل خواهد شد.
دکتر محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان صبح امروز با "میخائیل جانلیدزه" وزیر امورخارجه گرجستان دیدار و گفت‌وگو کرد.
مجلس شورای اسلامی مصوب کرد که انباشتن پسماندهای بیمارستانی و صنعتی و همچنین خانگی در معابر عمومی ممنوع است.
231 نفر از اعضای جنبش دانشجویی با امضاء نامه‌ای از کاندیداتوری آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی برای حضور در یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری حمایت کردند.
وزیر اقتصاد در نامه خود به مقام معظم رهبری عملکرد سال گذشته در این حوزه را بسیار امیدوار کننده و قابل توجه دانست و اظهار کرد عقب‌ماندگی‌ها در برخی حوزه ها به گونه ای است که تا برآورده شدن انتظارات مردم هنوز فاصله زیادی داریم.
تعداد : 182     صفحه 17 از 21     صفحه قبلی1    2    3    4    5    6    7    8    9    10    11    12    13    14    15    16    18    19    20    21       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا