جستجو:
رییس پژوهشگاه و مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری و سقط مکرر ابن سینا با بیان اینکه حدود 20درصد از زوج های کشور ما نابارور هستند، تشریح کرد: میزان ناباروری در کشور ما نسبت به میزان آمار سازمان بهداشت جهانی کمی بیشتر است. یعنی حدود 20 درصد و در واقع امروزه به یاری پیشرفتی که در درمان ناباروری صورت گرفته این ادعا وجود دارد که تمامی انواع ناباروری و همه زوجین نابارور قابلیت درمان دارند که این امر وابسته به شرایط و الزاماتی است که باید از سوی زوجین پذیرفته شود.
پاسخ به تهدیدات آمریکا، اهداف این کشور برای تحریم ایران، انتقاد از سوءمدیریت و بروز مشکلات اقتصادی و به تبع آن گرانی‌های رخ داده در بازار ارز و کالا، بیان مسائل استانها از جمله مشکلات شوری آب نخیلات و مردم آبادان و خرمشهر، توضیح درباره علت شکست گروهک منافقین در پنجم مرداد 1367، سخن درباره سالروز برگزاری اولین نماز جمعه پس از انقلاب و اهمیت برگزاری آن و نیز پاسداشت مجاهدتهای نیروهای ارزشی که در هفته پیش رو سالگردشان است از جمله مهمترین مسائلی بود که امام جمعه در سراسر کشور به آن پرداختند.
فرماندار تهران از وجود 10 هزار معتاد متجاهر در کمپ‌های تهران خبر داد و گفت: برابر قانون این افراد باید تنها سه ماه در کمپ‌ها نگهداری شوند اما علی رغم هزینه‌ای که دارند معتادین متجاهر تا 9 ماه در کمپ‌ها نگهداری می‌شوند.
بررسی آمارهای مرکز آمار نشان می دهد که تورم تیر ماه در هر دو حوزه های شهری و روستایی و همچنین در همه شاخص های آماری افزایش داشته است.
هزینه جدید دریافت دفترچه رایگان بیمه سلامت ایرانیان برای هر نفر از اعضاء خانواده 268 هزار تومان است.
جمشید مشایخی که 8 تیرماه بعد از چند روز بستری از بیمارستان مرخص شده بود، به دلیل ضعف و مشکلات گوارشی اواخر هفته پیش دوباره در بیمارستان بستری شد و امروز 19 تیر ماه، علی نصیریان به عیادتش رفت.
قائم مقام معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز از آماده‌باش بیمارستان‌های خوزستان در پی انتشار دود در آسمان برخی شهرها در پی آتش‌سوزی تالاب هورالعظیم خبر داد و گفت: تاکنون هیچ‌گونه مراجعه‌کننده‌ای به‌علت بیماری تنفسی بر اثر انتشار دود به بیمارستان‌های خوزستان نداشته‌ایم.
گیتا ، سرپرست روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز از آتش‌سوزی یک ساختمان چهار طبقه در تبریز خبر داد.
رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست گنبد کاووس، رامیان و آزادشهر گفت: یک محیط‌بان رامیانی مورد اصابت تیر شکارچی غیر مجاز قرار گرفت و زخمی شد.
تعداد : 336     صفحه 18 از 38     صفحه قبلی1    2    3    4    5    6    7    8    9    10    11    12    13    14    15    16    17    19    20    21    22    23    24    25    26    27    28    29    30    31    32    33    34    35    36    37    38       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا