جستجو:
مشروح نامه وزیر امور خارجه ایران به مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره سفر نماینده آمریکا به وین درباره برجام منتشر شد.
صالحی تأکید کرد: اگر اراده کنیم در فردو حداکثر تا پنج روز می‌توانیم غنی سازی ۲۰ درصدی را آغاز کنیم و این خیلی معنی دارد. این اقدام از نظر فنی و حرفه‌ای پیام‌های گوناگون دارد و طرف مقابل پیام آن را می‌فهمد.
معاون هلال احمر با اشاره به اینکه با مبلغی که در حوادث هزینه می‌شود، می‌توان تمام اتوبان‌های کشور را ساخت، گفت: هنوز در کشور ما درصد قابل توجهی به خاطر سلفی گرفتن می‌میرند و حتی افرادی برای دیدن صاعقه در ارتفاع می‌ایستند و جان خود را از دست می‌دهند.
خاکی‌صدیق به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به مجلس شورای اسلامی معرفی می‌شود.
به نقل از رویترز، آمریکا، بریتانیا، فرانسه، و آلمان امروز چهارشنبه در گزارشی به کمیته تحریم‌های ایران در شورای امنیت و آنتونیو گوترش دبیر کل سازمان ملل پرتاب ماهواره بر ایرانی سیمرغ در تاریخ 27 جولای (5 مرداد) را مغایر قطعنامه 2231 شورای امنیت توصیف کردند.
وزیر امور خارجه کشورمان درباره دیدار خود با عادل الجبیر وزیر خارجه عربستان گفت: این دیدار یک سلام و علیک معمولی بود.
سخنگوی وزارت امور خارجه به سخنان مداخله‌جویانه سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا واکنش نشان داد.
وزیر ارتباطات تاکید کرد مصوبه ارائه‌ی اینترنت نامحدود ثابت و تغییر مدل فروش اینترنت از حجمی به نامحدود امروز در کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات به تصویب رسیده و تا یک ماه آینده اجرایی خواهد شد.
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات شایعه پذیرفتن تلگرام مبنی بر پذیرفتن انتقال سرورهایش به تلگرام را رد کرد.
تعداد : 226     صفحه 18 از 26     صفحه قبلی1    2    3    4    5    6    7    8    9    10    11    12    13    14    15    16    17    19    20    21    22    23    24    25    26       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا