جستجو:
وزیر خارجه قطر با اعلام آمادگی‌ کشورش برای تسهیل وساطت جهت حل بحران در روابطش با کشورهای عرب تأکید کرد که امیر این کشور سخنرانی خود درباره تحولات اخیر را به دلیل درخواست امیر کویت از وی برای مهار بحران به تأخیر انداخته است.
یک مقام مسئول در شرکت فرودگاه‌های کشور اعلام کرد: از امروز تمام پروازهای ایرلاین‌های قطری برای تردد به آفریقا و اروپا از آسمان ایران عبور خواهند کرد.
وزات خارجه ایران به اختلافات قطر و عربستان واکنش نشان داده و خواستار گفت‌وگوهای صریح و شفاف آنها با یکدیگر شد.
محمد الدایری، وزیر خارجه دولت موقت لیبی در گفت‌وگو با شبکه اسکای نیوز عربی گفت: لیبی تصمیم گرفته است در همبستگی با بحرین، عربستان، امارات و مصر روابطش را با قطر قطع کند.
عربستان، مصر، امارات و بحرین روابط دیپلماتیک خود را با قطر به اتهام حمایت دوحه از گروه‎های تروریستی قطع کردند.
یک روزنامه آمریکایی از همراهی دولت ترامپ با توطئه عربستان سعودی و امارات متحده عربی برای بی ثبات کردن ایران و تغییر نظام این کشور خبر داد.
رییس جمهوری در گفت و گوی تلفنی امیر قطر‎:‎خواستار حاکمیت فضای اعتدال ، میانه روی و عقلانیت در روابط میان کشورها هستیم
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به ادعاهای تکراری و مداخله‌جویانه رئیس‌جمهور آمریکا در عربستان، این مواضع را مداخله‌جویانه، تکراری و مملو از ادعاهای بی پایه علیه کشورمان عنوان کرد.
هرچند حسن روحانی پیروز رقابت‌های ریاست جمهوری ایران شد، اما ترامپ بدون توجه به این نتیجه به دنبال ایجاد ائتلافی جدید علیه ایران و اعمال تحریم‌های جدید علیه تهران است.
تعداد : 242     صفحه 19 از 27     صفحه قبلی1    2    3    4    5    6    7    8    9    10    11    12    13    14    15    16    17    18    20    21    22    23    24    25    26    27       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا