جستجو:
وزیر علوم، تحقیقات و فن آوری اعلام کرد: مصوبه‌ای تصویب شد تا نخبگانی که در خارج از کشور تحصیل کرده‌اند هنگامی که بازگشتند از طریق بنیاد نخبگان جذب و در هیات علمی دانشگاه‌ها حضور پیدا کنند.
وزیر آموزش‌وپرورش با اشاره به اینکه با پرداخت مطالبات شرکت‌های بیمه‌گر، توانستیم شرکت‌های بیمه‌ای بزرگ را مجاب به عقد قرارداد با آموزش و پرورش کنیم، گفت: تمام برنامه‌های آموزش و پرورش و دولت درباره سند ۲۰۳۰ از دستور کار خارج شده است.
یک سازمان اطلاعاتی وابسته به نیروی هوایی ارتش آمریکا در گزارشی از گسترش توان موشکی ایران ابراز نگرانی کرده و آن را تهدیدی جدی پیش روی آمریکا خوانده است.
نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی با انتقاد امضای توتال گفت: می‌خواهند مردم را از یک حرکت استثماری و استعماری غرب غافل نگه‌ دارند.
نماینده آمریکا در سازمان ملل در نشست شورای امنیت درباره ایران مدعی شد که تهران به صورت متعمدانه و مکرر قطعنامه‌ها را نقض می‌کند.
در گزارش مشترک دو نهاد اطلاعاتی زیرمجموعه پنتاگون، از پیشرفت برنامه موشکی در کشورهای مختلف از جمله ایران اظهار نگرانی شده است.
رئیس جمهور کره جنوبی از چین خواسته است تا برای مهار برنامه‌های اتمی کره شمالی، اقدامات بیشتری را انجام دهد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه نظام سلطه فعلاً توان درگیری با ایران را ندارند، گفت: البته ما هم قصد درگیر شدن با آن‌ها را نداریم، اما در رقابت دائمی با آن‌ها در حوزه‌های مختلف از جمله حوزه موشکی قرار داریم.
"الون ماسک" مالک شرکت‌های «تسلا موتورز» و «اسپیس ایکس» در پی اعلام خروج آمریکا از معاهده اقلیمی پاریس، از سمت مشاور ترامپ استعفا داد.
تعداد : 226     صفحه 19 از 26     صفحه قبلی1    2    3    4    5    6    7    8    9    10    11    12    13    14    15    16    17    18    20    21    22    23    24    25    26       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا