جستجو:
رئیس‌جمهور منتخب آمریکا تصریح کرد که حمله یک فرد تونسی با کامیون به بازار کریسمس در برلین که به کشته شدن 12 نفر منجر شد، مهر تأییدی بر پیشنهاد وی مبنی بر جلوگیری از ورود مسلمانان به آمریکا است.
به نقل از روابط عمومی وزارت دادگستری، آنچه می خوانید متن کامل منشور حقوق شهروندی است که امروز بیست و نهم آذرماه 1395 در همایش قانون اساسی و حقوق ملت با حضور رئیس جمهوری و جمع زیادی از وکلا، حقوق دانان و اساتید و کارشناسان رونمایی و به امضای دکتر روحانی رسید.
شبکه العربیه از تشکیل دولت جدید لبنان به ریاست سعد الحریری خبر داد.
رهبر معظم انقلاب اسلامی شرط استمرار ناکامی دشمنان در مقابل نظام اسلامی را «احساس مسئولیت همگانی مسئولان و مردم» خواندند و خاطرنشان کردند: همه آحاد مسئولان و مردم باید احساس مسئولیت کنند و وظیفه اصلی خود را دفاع از نظام اسلامی قرار دهند.
وزیر امور خارجه در واکنش به نقض برجام از سوی آمریکا اظهار داشت: تا کنون ۲ بار فدریکا موگرینی مسئول کمیته مشترک نامه نگاری کرده‌ایم.
گروهی از سیاستمداران آمریکایی در نشستی مورد حمایت «شلدون آدلسون»، سرمایه‌دار یهودی و نزدیک به «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی خواستار تقابل نظامی با ایران شدند.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:برجام سندی بین‌المللی است که به تأیید شورای امنیت سازمان ملل و کشورهای اروپایی رسیده و کنگره آمریکا نمی‌تواند یک طرفه آن را نقض کند،چون آمریکا سخنگوی دنیا نیست.
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: توسعه سواحل مکران و موضوع اقتدار دریایی از سوی فرمانده معظم کل قوا در دستور کار نیروی دریایی ارتش قرار دارد.
آیت‌الله سبحانی عصر امروز در دیدار سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین و هیئت همراه ضمن ابراز خرسندی از تلاش‌های بی‌وقفه بسیج اظهار داشت: آنچه امروز شنیدم اطلاعات جدیدی در مورد مجاهدت‌های بسیجیان بود که بسیار مرا خرسند و خشنود کرد.
تعداد : 180     صفحه 20 از 20     صفحه قبلی1    2    3    4    5    6    7    8    9    10    11    12    13    14    15    16    17    18    19      
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا