جستجو:
نماینده سیرجان با اشاره به زلزله شب گذشته استان کرمان، گفت که شب گذشته یک میلیون نفر از مردم در خیابان‌ها به دلیل ترس شب را به صبح رساندند و متاسفانه علیرغم قطعی آنتن‌دهی تلفن‌های همراه، وزیر ارتباطات اعتنایی به این وضعیت نکرده است.
وزارت خزانه‌داری آمریکا با انتشار بیانیه‌ای رسماً از گروه‌های غیردولتی که قصد کمک به زلزله‌زدگان ایران را دارند، خواسته تحریم‌های آمریکا را رعایت کنند.
وزیر خارجه کشورمان در نامه‌ای خطاب به دبیرکل سازمان ملل متحد، تنها راه اعاده صلح و ثبات در یمن را تشکیل دولت وحدت ملی در این کشور بدون هرگونه دخالت خارجی دانست.
وزیر نفت فردا به همراه رئیس جمهوری برای بازدید از مناطق زلزله به مناطق غرب کشور سفر می‌کند.
وزیران کشور و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رییس جمعیت هلال احمر به همراهی تیمی از نهاد ریاست جمهوری، به دستور به دستور عازم مناطق زلزله زده در استان کرمانشاه شدند.
رئیس‌جمهور روسیه در نشست سران همکاری اقتصادی آسیا–اقیانوسیه اظهار کرد که توسعه خاور دور از اولویت‌های ملی روسیه در قرن بیست و یکم است.
گروهی از روانشناسان و متخصصان بهداشت روانی در نیویورک دست به راهپیمایی زده و خواستار برکناری رئیس جمهوری آمریکا شدند.
گزارش کامل از جمعیت امام علی (ع) به عنوان یک سازمان مردم نهاد غیر سیاسی برای حمایت از اقشار ضعیف و آسیب دیده جامعه
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با تشریح ارسال کمک‌های جمهوری اسلامی ایران برای آوارگان مسلمان میانمار به عدم همکاری مسئولان میانماری پرداخت و گفت: میانمار اجازه ورود کمک‌ها به خاک خود برای مسلمانان این کشور را نمی‌دهد.
تعداد : 273     صفحه 20 از 31     صفحه قبلی1    2    3    4    5    6    7    8    9    10    11    12    13    14    15    16    17    18    19    21    22    23    24    25    26    27    28    29    30    31       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا