جستجو:
سخنگوی وزارت بهداشت از ابلاغ آیین نامه‌ای به بیمارستان‌های خصوصی، خیریه و عمومی غیردولتی و الزام آنها به تامین تجهیزات مورد نیاز بیماران در داخل بیمارستان خبر داد و گفت: بر این اساس این بیمارستان‌ها مکلفند لوازم و تجهیزات مورد نیاز بیماران را بر اساس قیمت‌های مصوب درج شده در سایت اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت تهیه و از ارجاع بیماران به خارج از بیمارستان اکیدا خودداری کنند.
بدون‌ شک مغزکردن هسته آلبالو و فروش آن کار روتین و شناخته‌شده‌ای نیست. اما عباس ‌هاشمی‌گلستانی از ٢٥ سالگی تا به امروز که ٤٢ ساله شده، یکی از پروپاقرص‌ترین مشتریان کارخانه‌های تولید مربا و کمپوت است. او که هم خریدار و هم فروشنده هسته آلبالو است، هسته‌های دورریز را از کارخانه‌ها می‌خرد و در کارگاه کوچکش مغزگیری می‌کند و به مشتریان خاصی می‌فروشد.
نیویورک- گیتا - وزیر خارجه آمریکا با تکرار اتهامات و ادعاهای واهی خود علیه جمهوری اسلامی ایران از تلاش برای دستیابی به یک واکنش مشترک دیپلماتیک علیه ایران و سپاه قدس خبر داد و گفت: هر کشور دیگری که رفتاری مشابه انجام دهد، تحمل نمی کنیم.
یک کارگر بازنشسته مگر چقدر مستمری می‌گیرد که بخواهد ماهی ۴۰۰-۵۰۰ هزار تومان بدهد پول دارو تا بتواند فقط «سرپا» بماند و فلج نشود؟اینها نگرانی‌های کارگر بازنشسته‌ای است که اگر آمپول‌هایش را به موقع نزند، «ویلچرنشین» می‌شود.
رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت ضمن تشریح آخرین وضعیت شیوع بیماری تب‌کریمه‌کنگو در کشور، گفت: امسال تا کنون ۱۰ مورد ابتلا شناسایی کرده‌ایم که یک مورد هم منجر به فوت شده است.
چند روزی است که اخبار مربوط به «کشته شدن» ولیعهد عربستان در برخی رسانه‌ها (عمدتا رسانه‌های عربی و فارسی) دست به‌دست می‌شوند.
بهداشت و درمان، پزشکی : گوشی‌های موسوم به "سکوت در خواب"(QuietOn Sleep) قادرند تا صدای خر و پف اطرافیان را در هنگام خواب، بگیرند تا کاربر خواب راحتی داشته باشد.
گیتا ، حوادث : اواخر دی‌ماه سال گذشته بود که شایعه‌ی ایجاد شهرستانی جدید تحت عنوان کوه‌چنار، با الحاق برخی بخش‌های کازرون، قوت گرفت و آرام آرام واکنش‌هایی ابتدا در شبکه‌های مجازی شروع شد که در ادامه با تجمع‌هایی نمود پیدا کرد.
بهداشت و درمان، حوادث : رییس مرکز بهداشت سلماس گفت: تعدادی از اهالی مردم سلماس به دنبال مصرف قارچ های وحشی و غیرخوراکی راهی بیمارستان شدند.
تعداد : 336     صفحه 20 از 38     صفحه قبلی1    2    3    4    5    6    7    8    9    10    11    12    13    14    15    16    17    18    19    21    22    23    24    25    26    27    28    29    30    31    32    33    34    35    36    37    38       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا