جستجو:
اتتحادیه اروپا، مرکز آمار اتحادیه اروپا اعلام کرد اختلاف فاحشی بین حداقل دستمزد در کشورهای شرق و غرب اروپا وجود دارد.
1397/11/20
بر اساس اعلام اتحادیه اروپا قرار است SPV (ساز و کار ویژه مالی ) تا پایان ماه دسامبر سال جاری میلادی به عنوان راهی برای حفظ و ارتقای داد و ستدهای مشروع با ایران مستقر شود، اما به نظر می‌آید این ساز و کار در گام نخست صرفا نیازها و کالاهای "انسانی" را در برمی‌گیرد.
معاون اول رییس‌جمهور اعلام کرد، تهدید آمریکایی‌ها مبنی بر این که می‌خواهند فروش نفت ایران را به صفر برسانند، حرف بسیار خطرناک ولی غیرممکنی است.
وزیر خارجه ترکیه اعلام کرد که ولیعهد عربستان در تماسی تلفنی خواستار دیدار با اردوغان در حاشیه نشست جی 20 شده است.
در پی حمله شیمیایی گروه‌های تروریستی به حلب، رئیس‌جمهوری فرانسه اعلام کرد که کشورش این حملات را محکوم می‌کند.
«میلیاردر ایرانی»، «دلال نفتی»، «بانکدار بزرگ»، «غارتگر بیت‌المال» و ... چندین لقب دیگر به او نسبت داده می‌شود. «ب. ز.» این روزها در زندان منتظر اجرای حکم اعدامی است که به گفنه خیلی‌ها در صورت باز نگشتن اموال و بدهی‌ها، دوای درد فساد نیست و بهتر است سرچشمه چنین فسادهایی خشک شود.
تونی بلر از نمایندگان پارلمان انگلیس خواست که به هرگونه توافق بربگزیت رای مخالف بدهند و رفراندوم جدیدی برای لغو بریگزیت برگزار شود.
در حالی که برخی رسانه‌های خارجی از وجود برخی موانع از جمله اختلاف بر سر محل گشایش دفتر "سازوکار ویژه" (SPV) در یکی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا در هفته جاری خبر دادند، اما به نظر می‌ِآید تفاهم‌ها و نتایج مثبتی در این رابطه به وجود آمده و محل این دفتر نیز مشخص شده است.
معاون رئیس‌جمهوری سابق آمریکا در یکی از صریح‌ترین انتقاداتش از رئیس‌جمهوری کنونی این کشور اعلام کرد، دونالد ترامپ در حال از بین بردن ارزش‌های آمریکایی است.
تعداد : 216     صفحه 3 از 24     صفحه قبلی1    2    4    5    6    7    8    9    10    11    12    13    14    15    16    17    18    19    20    21    22    23    24       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا