جستجو:
استخدام، سرپرست معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی استان هرمزگان از آغاز ثبت‌نام ششمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور در سال ۱۳۹۷ از روز یکشنبه، ۳۰ دی ماه خبر داد.
1397/10/28
استخدام، مسئول پرستاری بیمارستان شهید بهشتی اردستان با بیان اینکه بیمارستان اردستان در حال حاضر کادر کمک پرستاری ندارد گفت: مجموعا بخش پرستاری بیمارستان شهید بهشتی اردستان نیازمند 32 پرستار است.
1397/10/28
اخیرا برخی خبرها از این حکایت دارد که طرحی در مجلس برای افزایش سن استخدام در جریان بررسی قرار دارد. این در حالی است که اعلام سازمان اداری و استخدامی نشانی از چنین طرحی ندارد و در عین حال که شرایط سنی در قانون تعیین شده و سقفی برای آن مشخص نشده است، از این‌رو دستگاه‌ها براساس نیاز و شرایط قانونی نسبت به استخدام اقدام می‌کنند.
1397/10/27
رهبر انقلاب اسلامی درباره قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان در ابتدای جلسه درس خارج فقه، توضیحاتی ارائه کردند.
رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در واکنش به اعتراضات داوطلبان آزمون سردفتری سال 1397، اتهامات وارد شده به سازمان ثبت در این باره را ناروا دانست و گفت که این آزمون از سالم‌ترین آزمون‌ها است.
رئیس شورای شهر تهران عنوان کرد که انتخاب شهردار تهران در فرایندی حزبی و سیاسی نخواهد بود و گفت: استفساریه بازنشستگی شهردار تهران در کمیسیون اجتماعی مجلس امروز بررسی می‌شود.
فرهنگی، عزت‌الله انتظامی از بازیگران پیشکسوت ایران بعد از سال‌ها فعالیت در عرصه‌های مختلف هنری و با بازی در بیش از ۱۰۰ فیلم سینمایی و تئاتر 26 مرداد ماه از دنیا رفت.
در آستانه اعلام نتایج نهایی فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه‌ها، رییس مرکز جذب هیات علمی وزارت علوم در گفت‌وگویی با ایسنا، دغدغه‌های وزارت متبوع خود در انتخاب هرچه شایسته‌تر اعضای هیات علمی به عنوان یکی از ارکان آموزش عالی را مطرح کرد و ضمن تشریح روند بررسی پرونده‌های متقاضیان، از مشکلات و چالش‌های موجود و همچنین دغدغه‌های داوطلبان عضویت در هیات علمی دانشگاه‌ها و راهکار وزارت علوم برای کاهش این دغدغه‌ها سخن گفت.
پاسخ به تهدیدات آمریکا، اهداف این کشور برای تحریم ایران، انتقاد از سوءمدیریت و بروز مشکلات اقتصادی و به تبع آن گرانی‌های رخ داده در بازار ارز و کالا، بیان مسائل استانها از جمله مشکلات شوری آب نخیلات و مردم آبادان و خرمشهر، توضیح درباره علت شکست گروهک منافقین در پنجم مرداد 1367، سخن درباره سالروز برگزاری اولین نماز جمعه پس از انقلاب و اهمیت برگزاری آن و نیز پاسداشت مجاهدتهای نیروهای ارزشی که در هفته پیش رو سالگردشان است از جمله مهمترین مسائلی بود که امام جمعه در سراسر کشور به آن پرداختند.
تعداد : 89     صفحه 3 از 10     صفحه قبلی1    2    4    5    6    7    8    9    10       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا