جستجو:
حاشیه، آیت الله آملی لاریجانی در نامه‌ای به آیت الله یزدی ضمن پاسخ به اظهارات اخیر وی نوشت: متاسفانه شما خودتان را در جایگاهی می بینید که نه تنها مرجع تعیین کنید ، بلکه به مراجع بزرگواری که شاید شاگرد آنها هم محسوب نمی شوید ، امرو نهی کنید و این با رویه های حسنه ای که در حوزه علمیه برقرار بود، هیچ تناسبی ندارد.
تعاون، اشتغال، مسکن، بهداشت، درمان، بیمه، نتایج طرح آمارگیری نیروی کار نشان می‌دهد که هشت عامل موجب ترک وطن و مهاجرت افراد در سال گذشته شده که بیشترین و مهم‌ترین دلیل آن پیروی از خانوار بوده است.
نفت، انرژی، ایران یکی از باسابقه‌ترین کشورهای استخراج‌کننده نفت و گاز است که عملیات اکتشاف نفت و گاز در سال ۱۲۸۰ شمسی در نواحی غرب آغاز شد و در نواحی جنوبی کشور ادامه یافت؛ به دنبال چند سال تلاش مستمر در سال ۱۲۸۷ هجری شمسی اولین چاه اکتشافی و قابل بهره‌برداری در منطقه مسجدسلیمان حفاری و به نفت رسید.
دانشگاه، انتظامی، مشاور معاون علمی‌وفناوری رئیس‌جمهور از حمایت مالی بنیاد ملی نخبگان از رتبه‌های زیر ۱۰ کنکور خبر داد و گفت: این حمایت مالی یک ساله خواهد بود و در صورت حفظ برتری حمایت‌ها و تسهیلات بنیاد تا پایان دوره تحصیلی و حتی فارغ‌التحصیلی ادامه خواهد داشت.
به استناد اظهارات اخیر رئیس سازمان برنامه و بودجه در رابطه با واریز عیدی کارکنان قبل از ۲۲ بهمن، این انتظار ایجاد شده که تا فردا مبلغ یک میلیون تومانی به حساب کارکنان دولت واریز شود.
1397/11/20
دبیرکل کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران ضمن اعلام تازه‌ترین رقم هزینه سبد معیشت ماهانه کارگران، پیش‌بینی اعمال مشوق‌ها و معافیت‌های مالیاتی برای کارفرمایان و کاهش هزینه‌های درمان و مسکن کارگران را خواستار شد.
1397/11/14
تیم ملی فوتبال ایران روز دوشنبه به مصاف تیم ملی فوتبال ژاپن می‌رود و همه منتظرند تا شاگردان کی‌روش با عبور از سد ژاپنی‌ها فینالیست جام ملت‌های آسیا شوند.
در روزهای پایانی سال همواره بسیاری از کارگران اعم از پاره‌وقت، فصلی و ساعتی، دغدغه عیدی و پاداش پایان سال خود را دارند و روزشماری می‌کنند تا بلکه عیدی خود را پیش از پایان سال دریافت و با آن مایحتاج خود و خانواده‌هایشان را تامین کنند.
1397/10/24
قضایی، انتظامی، دادستان تهران از رییس اتاق بازرگانی کشور خواست که در صدور کارت‌های بازرگانی به میزان وظیفه‌ای که دارد ایفای نقش کند و گفت:‌ متهمی به نام فرخزاد که 400 میلیون دلار ارز 4200 تومانی گرفته و اکنون در زندان است، سواد زیادی ندارد.
1397/10/18
تعداد : 181     صفحه 3 از 21     صفحه قبلی1    2    4    5    6    7    8    9    10    11    12    13    14    15    16    17    18    19    20    21       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا