جستجو:
وزیر اقتصاد، بازرگانی و صنعت ژاپن روز سه‌شنبه اعلام کرد پالایشگاه‌های ژاپنی به دنبال دریافت معافیت توکیو از تحریم‌های نفتی واشنگتن علیه تهران، آماده‌سازی برای از سرگیری واردات نفت ایران را آغاز خواهند کرد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم (CFT) را به عنوان اولین دستور مورد بررسی قرار دادند که در نهایت به تصویب رسید.
معاون راهبری و نظارت بهره برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: با وضعیت کنونی خشکسالی و تغییر اقلیم موجود، چاره‌ای جز رفتن به سمت تامین آب شیرین از محل آب دریا نخواهیم داشت.
نفت ایران به قدمت صد ساله‌اش روزهای افول و صعود داشته و تورق تاریخ حاکی از آن است که قرار گرفتن در وضعیت بحران قصه‌ای نام آشنا برای طلای سیاه ایران است. هر چند نفت ایران در این دوران در شرایط ناخوشی قرار دارد، اما پیش از این هم روزهای سخت‌تری را گذرانده است؛ اما بسیاری از کارشناسان بر این باورند که این شرایط ماندنی نیست و برای آینده نفت ایران چشم انداز روشنی را پیش‌بینی کرده‌اند.
نایب رییس کمیسیون اقتصاد کلان ،بازرگانی واداری مجمع تشخیص مصلحت نظام جزییات نامه یازده صفحه‌ای خود به سران قوا را تشریح کرد.
درپی پیشنهاد وزیر صنعت،معدن و تجارت برای دریافت قسطی مابه‌التفاوت کالاهای وارد شده با ارز 4200 تومانی تا قیمت ارز در بازار ثانویه، یکی از اعضای هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران گفت: گویا درگمرک کمیته کارشناسی تشکیل شده که تجار بتوانند کالاهای خود را با همان شرایط قبلی ترخیص کنند.
نمایندگان مجلس تقاضای استیضاح وزیران کشور و آموزش و پرورش و اجلاس سران کشورهای عضو دریای خزر در «آکتائو»ی قزاقستان درباره رژیم حقوقی دریای خزر را در جلسات کمیسیون‌های تخصصی بررسی خواهند کرد.
چین اعلام کرد اواخر ماه اوت در واشنگتن دور جدیدی از مذاکرات تجاری با آمریکا خواهد داشت.
موافق استیضاح وزیر کار، خجسته: مجلس معامله‌گر نیست، نماینده مردم همدان از نمایندگان خواست که از حیثیت مجلس دفاع کنند و تاکید کرد که مجلس معامله‌گر نیست.
تعداد : 71     صفحه 3 از 8     صفحه قبلی1    2    4    5    6    7    8       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا