جستجو:
قائم مقام دبیرکل حزب اعتماد ملی با اشاره به اظهارات اخیر جهانگیری مبنی بر در کنار هم قرار گرفتن شخصیت‌های برجسته نمادین و شکل‌گیری وحدت در کشور طی روزهای آتی، اظهار کرد: تلاش آقای جهانگیری رفع محدودیت‌های آقای خاتمی است تا در جلسه‌ای با حضور بزرگان نظام ایشان نیز حضور داشته باشند.
ابوالفضل پورعرب که سال‌ها شاگرد زنده‌یاد محمود استادمحمد بوده، می‌گوید: استادمحمد به معنای واقعی استاد بود، ساده زندگی کرد و ساده و سربلند هم رفت، هرچندهنوز خیلی‌ها نمی‌دانند چه هنرمندی از بین ما رفته است.
جمشید مشایخی که از ۱۳ تیرماه در بیمارستان بستری شده و تحت عمل جراحی قرار گرفته است، فردا (31 تیر ماه) به بخش عمومی منتقل و اواخر همین هفته از بیمارستان مرخص خواهد شد.
'djh ، فریدون جیرانی گفت: اینکه بخش خصوصی در تئاتر سرمایه‌گذاری کند، اتفاق خوبی است و آن را به فال نیک می‌گیریم.
مرضیه برومند 28 تیر ماه در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان حاضر شد، از دوره دانشجویی‌اش که در همین مکان کار کرده بود، یاد کرد، روبان افتتاحیه نمایش "ترنج" را برید و این نمایش اجرای رسمی خود را آغاز کرد.
یک کارگردان تئاتر با بیان اینکه تئاتر عروسکی در استان بوشهر بسیار فقیر است، گفت:‌ نبود افراد متخصص عروسک‌ساز باعث شده گروه‌های نمایشی مجبور باشند با وجود هزینه‌های زیاد، ساخت عروسک‌های خود را به شهرهای دیگر از جمله تهران سفارش دهیم.
بازیگر مجموعه ماه مبارک رمضان «رهایم نکن» معتقد است: برای تلویزیون نوشتن، کارگردانی کردن، بازی کردن و به طور کلی خلق برای تلویزیون بسیار مشکل است اما با همه این سختی‌ها زندگی جریان دارد.
خانه‌ای است تاریخی با سبک اروپایی و اتریشی؛ به نظر می‌رسد خانه با وجود تاریخی بودنش معماری دارد برای تمام نسل‌ها و با ناگفته‌های بسیار.
دیدار رئیس‌جمهور با اهالی فرهنگ و هنر در شب نیمه ماه رمضان با تاکید بر رفع محدودیت کاری هنرمندان و شنیده شدن صدای آنها همراه با اعتماد برگزار شد.
تعداد : 37     صفحه 3 از 5     صفحه قبلی1    2    4    5       صفحه بعدی
تحلیلیه گیتا
بازگشت به بالا